Õlipump: CITROËN JUMPER II Kaubik 2.2 HDi 150 (2011 - ...)

Kataloog  ► CITROËN  ► JUMPER II Kaubik  ► 2.2 HDi 150  ► Mootor  ► Õlipump 

7,77 €
FAI AutoParts Toru,õlipump
FP315
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 32330
  • OE-numbri jaoks: 1719368
  • lisaks vajatav toode (tootekood): OP315
20,78 €
ENGITECH Õlipump
ENT069212
Keskmine
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 5
  • TECDOC-mootorinumber: 32330
51,76 €
JPN Õlipump
25M9018-JPN
Keskmine
53,74 €
NE Õlipump
191037001500
Keskmine
56,51 €
FAI AutoParts Õlipump
OP315
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 32330
  • lisaks vajatav toode (tootekood): FP315
  • lisaks vajatav toode (tootekood): OPCK2
  • Hammastehulk: 32
  • lisaks vajatav toode (tootekood): OPCK24
56,58 €
MOTIVE Õlipump
OP8159
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 32330
  • OE-numbri jaoks: 1717570
60,37 €
PIERBURG Õlipump
7.03040.07.0
Preemium
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 5
  • TECDOC-mootorinumber: 32330
  • Pumbatüüp: Tiivikpump
Hind alates
60,74 €
Kõik hinnad
FAST Õlipump
FT38318
Säästlik
  • Pumbatüüp: otsakolvipump
61,62 €
61,93 €
JAPKO Õlipump
157FO04
Keskmine
  • Hammastehulk: 32
71,38 €
SASIC Õlipump
3650011
Preemium
  • OE-numbri jaoks: 9808634180
94,75 €
AIC Õlipumpade komplekt
59380Set
Keskmine
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Täiendav tooteinfo: Õlipumba ketiga
  • Täiendav tooteinfo: Ketipingutiga
  • Täiendav tooteinfo: õliväljalaske kruviga
  • Täiendav tooteinfo: õlipumbaga
  • Seeria: iwis original OEM quality, Made in Germany
▼ Kuva kõik omadused (1)
439,96 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname