Kliimapump: CITROËN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) (2004 - 2008)


NRF Reguleerimisklapp, kompressor
38426
Keskmine
  • Tootja piirang: Sanden
  • Pinge [V]: 12
  • Kompressori-ID: 6C12 / 7C16
Hind alates
17,12 €
Kõik hinnad
ACAUTO Reguleerimisklapp, kompressor
AC-02SD06
Keskmine
  • Tootja piirang: Sanden
  • Kompressori-ID: SD7C16
  • Tootja piirang: Citroen
  • Tootja piirang: Peugeot
  • Tootja piirang: PSA
  • Pikkus (mm): 103
▼ Kuva kõik omadused (1)
34,84 €
NRF Reguleerimisklapp, kompressor
38628
Keskmine
  • Tootja piirang: Sanden
  • Kompressori-ID: SD7C16
  • Pikkus (mm): 103
  • Rakendustüüp: elektrooniline
47,53 €
THERMOTEC Reguleerimisklapp, kompressor
KTT060033
Keskmine
48,12 €
KRAFT AUTOMOTIVE Reguleerimisklapp, kompressor
0265530
Säästlik
  • Tootja piirang: Sanden
  • Tootenumber: K0265530
56,77 €
60,40 €
LUCAS Kompressor,kliimaseade
ACP470
Preemium
  • Külmaaine: R 134a
  • Rihmarattad Ø (mm): 119
  • Kompressoriõli: PAG 46
  • Kinnitusaukude hulk: 4
  • Tootja piirang: SANDEN SD7C16
  • Netokaal [kg]: 6.2
▼ Kuva kõik omadused (3)
238,14 €
+ Pant 110,00 €
VALEO Kompressor,kliimaseade
699349
Preemium
  • Käigukasti liik: automaatkast 6 käiku
  • Mootorikood: ES9A
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10789
  • Ehitusaasta alates: 200605
  • Ehitusaasta kuni: 200803
  • Kompressori-ID: SD7C161304
▼ Kuva kõik omadused (12)
294,65 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname