Turbo/-tihendid/-osad: CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (2006 - 2008)


MAXGEAR Survemuundur,turbokompressor
58-0240
Säästlik
  • Sõidukivarustus: Diisel-Partikkel-Filtriga(DPF) sõidukite jaoks
  • TECDOC-mootorinumber: 29272
  • Klapitüüp: Magnetklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline-pneumaatiline
  • tehnilise informatsiooni number: SI 0096
20,69 €
PIERBURG Survemuundur,turbokompressor
7.01633.04.0
Preemium
  • Sõidukivarustus: Diisel-Partikkel-Filtriga(DPF) sõidukite jaoks
  • TECDOC-mootorinumber: 29272
  • Klapitüüp: Magnetklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline-pneumaatiline
Hind alates
26,35 €
Kõik hinnad
NTY Survemuundur,turbokompressor
EGR-PE-007
Säästlik
  • Rakendustüüp: elektriline-pneumaatiline
  • Seerianumber: EGR-PE-007
36,38 €
FA1 Paigalduskomplekt, turbo
KT210270
Säästlik
  • alternatiivne remondikomplekt: KT210270E
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
55,31 €
AJUSA Paigalduskomplekt, turbo
JTC11723
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 29272
  • TECDOC-mootorinumber: 29271
  • Täiendav tooteinfo: koos tihenditega
62,67 €
ERA Survemuundur,turbokompressor
555380
Keskmine
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline-pneumaatiline
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Pistikkontaktide arv: 2
74,91 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname