Turbo rõhuandur: CITROËN C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) (2004 - 2008)


HERTH+BUSS ELPARTS Kaabli remondikomplekt, Common-Rail süsteem
51277272
Keskmine
  • Tootja piirang: Citroen
  • Tootja piirang: Fiat
  • Tootja piirang: Ford
  • Tootja piirang: Peugeot
  • Pistiku kesta tüüp: Pistikuhülsi korpus
  • temperatuurivahemik alates [°C]: -25
▼ Kuva kõik omadused (11)
17,69 €
FEBI BILSTEIN Turborõhu juhtklapp
47610
Keskmine
  • Katalüsaatoritüüp: Tahmafiltriga sõidukile
  • Katalüsaatoritüüp: sõidukitele ilma tahmafiltrita
  • Plokieraldus:
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10402
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10466
  • Kaal (kg): 0.18
▼ Kuva kõik omadused (2)
43,43 €
BLUE PRINT Turborõhu juhtklapp
ADB117404
Keskmine
  • Katalüsaatoritüüp: Tahmafiltriga sõidukile
  • Katalüsaatoritüüp: sõidukitele ilma tahmafiltrita
  • Plokieraldus:
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10402
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10466
  • Kaal (kg): 0.18
▼ Kuva kõik omadused (3)
45,31 €
SWAG Turborõhu juhtklapp
62 94 7610
Keskmine
  • Katalüsaatoritüüp: Tahmafiltriga sõidukile
  • Katalüsaatoritüüp: sõidukitele ilma tahmafiltrita
  • Plokieraldus:
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10402
  • ettevõttenumber alates jaoks: 10466
  • Rakendustüüp: elektrooniline
▼ Kuva kõik omadused (1)
53,94 €
95,32 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname