Õliradiaator: CITROËN C5 II (RC_) 1.8 16V (2005 - 2008)

Kataloog  ► CITROËN  ► C5 II (RC_)  ► 1.8 16V  ► Mootor  ► Õliradiaator 

THERMOTEC Õlijahuti, mootoriõli
D4C009TT
Keskmine
  • Materjal: Alumiinium
  • Netosügavus [mm]: 51
  • Netolaius [mm]: 62
  • Netopikkus [mm]: 90
14,32 €
NTY Õlijahuti, mootoriõli
CCL-CT-011
Säästlik
  • Jahutusliik: vesijahutus
  • Materjal: Alumiinium
  • Netosügavus [mm]: 51
  • Netopikkus [mm]: 93
  • Netolaius [mm]: 62
  • Seerianumber: CCL-CT-011
17,86 €
KAMOKA Õlijahuti, mootoriõli
7730081
Säästlik
  • Jahutusliik: vesijahutus
  • Materjal: Alumiinium
  • Netosügavus [mm]: 51
  • Netopikkus [mm]: 93
  • Netolaius [mm]: 62
25,32 €
NRF Õlijahuti, mootoriõli
31332
Keskmine
  • Jahutusliik: vesijahutus
  • Netosügavus [mm]: 64
  • Netopikkus [mm]: 51
  • Netolaius [mm]: 63
  • Materjal: Alumiinium
31,56 €
NISSENS Õlijahuti, mootoriõli
90899
Preemium
  • Jahutusliik: vesijahutus
  • Materjal: Alumiinium
  • Netosügavus [mm]: 51
  • Täiendav tooteinfo: ilma õlifiltri korpuseta
  • Netopikkus [mm]: 93
  • Netolaius [mm]: 62
33,76 €
MAHLE Õlijahuti, mootoriõli
CLC 129 000S
Preemium
  • pakendi pikkus [cm]: 14.2
  • pakendi laius [cm]: 11.4
  • pakendi kõrgus [cm]: 9.7
  • Radiaatori tüüp: Jahutusribid joodetud
  • Netokaal [g]: 288
  • Seeria: BEHR
35,50 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname