Pidurijõuregulaator: CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Kaubik/mikrobuss (M_) 1.8 i (1998 - 2002)


LPR Pidurijõuregulaator
9942
Säästlik
  • Ehitusaasta alates: 199908
  • Keermemõõt: 10 x 1 (2)
  • Keermemõõt: 12 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: ATE
34,26 €
LPR Pidurijõuregulaator
9941
Säästlik
  • Ehitusaasta alates: 199908
  • Keermemõõt: 10 x 1 (2)
  • Keermemõõt: 12 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: ATE
Hind alates
35,44 €
Kõik hinnad
SAMKO Pidurijõuregulaator
D30909
Keskmine
  • Ehitusaasta alates: 199908
  • Keermemõõt: 10 x 1 (2)
  • Keermemõõt: 12 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: ATE
36,89 €
DELPHI Pidurijõuregulaator
LV80016
Preemium
  • mitte lub. kogumassile (kg): 1
  • Vedrustus: sõidukitele ilma tugevdatud šassiita
  • mudeli koodi jaoks: 475kg/600kg
  • mudeli koodi jaoks: Part Less Spring
41,97 €
Hind alates
44,08 €
Kõik hinnad
BREMBO Pidurijõuregulaator
R 61 013
Preemium
  • Ehitusaasta alates: 199908
  • Keermemõõt: 10 x 1 (2)
  • Keermemõõt: 12 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: ATE
  • Seeria: ESSENTIAL LINE
  • Materjal: Malm
46,56 €
DELPHI Pidurijõuregulaator
LV80012
Preemium
  • mudeli koodi jaoks: 800kg,765kg
Hind alates
46,58 €
Kõik hinnad
BOSCH Pidurijõuregulaator
0 986 482 029
Preemium
  • OE-numbri jaoks: 4861 77
  • Pidurisüsteem: Hüdrauliline
  • koormastsõltuv:
53,31 €
FERODO Pidurijõuregulaator
FHR7130
Preemium
  • pakendi kõrgus [cm]: 5.4
  • Materjal: Hallmalm
  • Pidurisüsteem: BOSCH/BENDIX
  • Pakendi tüüp: Karp
  • pakendi pikkus [cm]: 20.7
  • pakendi laius [cm]: 8
78,37 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname