Klapid/poolkuu: BMW 5 Touring (F11) 550 i (2010 - 2013)

Kataloog  ► BMW  ► 5 Touring (F11)  ► 550 i  ► Mootor  ► Klapid/poolkuu 

AMC Klapikiil
664812
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 24607
  • Klapisääre läbimõõt (mm): 6
  • Sälkude-/aukudearv: 3
  • Töötlus: tugevdatud
0,88 €
TRW Engine Component Klapikiil
MK-6H
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 24607
  • Klapisääre läbimõõt (mm): 6
  • Sälkude-/aukudearv: 3
  • Töötlus: tugevdatud
1,49 €
Kõik hinnad
TRW Engine Component Sisselaskeklapp
111229
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 24607
  • Klapisääre läbimõõt (mm): 6
  • Klapitaldriku läbimõõt (mm): 33.2
  • Klapinurk (kraad): 45
  • Pikkus (mm): 102.8
  • Materjal: Kroom-Siliitsiumteras
▼ Kuva kõik omadused (2)
7,98 €
AE Sisselaskeklapp
V80002
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 24607
  • Klapisääre läbimõõt (mm): 6
  • Klapitaldriku läbimõõt (mm): 33.2
  • Klapinurk (kraad): 45
  • Pikkus (mm): 102.8
  • Materjal: Kroom-Siliitsiumteras
▼ Kuva kõik omadused (3)
14,36 €
AE Väljalaskeventiil
V80003
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 24607
  • Klapisääre läbimõõt (mm): 6
  • Klapinurk (kraad): 45
  • Täiendav tooteinfo 2: Klapi hülss tugevdatud
  • Vagude arv: 3
  • Klapitaldriku läbimõõt (mm): 29
▼ Kuva kõik omadused (6)
Hind alates
29,82 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname