Vaakumpump: BMW 5 Touring (F11) 530 i (2011 - 2013)

Kataloog  ► BMW  ► 5 Touring (F11)  ► 530 i  ► Pidurid  ► Vaakumpump 

1,72 €
JP GROUP Tihend, vaakumpump
1417150100
Keskmine
  • Seeria: JP GROUP
  • Tavapärasest pikem tarne
2,66 €
AJUSA Tihend
01098400
Keskmine
  • Jämedus/Tugevus (mm): 0.35
  • Pikkus (mm): 78
  • Laius (mm): 77
3,42 €
65,81 €
MAXGEAR Pump,pidurisüsteem
44-0061
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 20585
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Ühenduste arv: 1
  • Pumbatüüp: Tiivikpump
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
78,01 €
ESEN SKV Pump,pidurisüsteem
18SKV022
Keskmine
  • Kaal (kg): 1.25
  • Garantii: 3 aastat garantii
Hind alates
97,16 €
Kõik hinnad
TOPRAN Pump,pidurisüsteem
503 171
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Korpuse materjal: Alumiinium
109,80 €
JP GROUP Pump,pidurisüsteem
1417100200
Keskmine
  • Mootorikood: N53 B30 A
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Ühenduste arv: 1
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Seeria: JP GROUP
  • Tavapärasest pikem tarne
146,40 €
PIERBURG Pump,pidurisüsteem
7.24807.32.0
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 20585
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kuju: otse
  • Ühenduste arv: 1
  • Pumbatüüp: Tiivikpump
  • Kütuseliik: Bensiin
▼ Kuva kõik omadused (1)
168,62 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname