Sisselaske/-väljalaskekollektori tihendid: BMW 5 Touring (F11) 523 i (2009 - 2011)


FA1 Rõngastihend,väljalaskekollektor
101-940
Säästlik
  • Vajaminev tükihulk: 6
  • Jämedus/Tugevus (mm): 6.6
  • Siseläbimõõt [mm]: 40.7
  • Välisläbimõõt [mm]: 51.5
Hind alates
1,10 €
Kõik hinnad
TOPRAN Tihend,sisselaskekollektor
628 104
Säästlik
1,96 €
ELRING Tihend, väljalaskekollektor
504.380
Preemium
  • Vajaminev tükihulk: 6
Hind alates
2,42 €
Kõik hinnad
VICTOR REINZ Tihend, väljalaskekollektor
71-37134-00
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 6
  • TECDOC-mootorinumber: 20585
  • Välisläbimõõt [mm]: 51.5
  • Siseläbimõõt [mm]: 40.5
  • Materjal: Grafiit
Hind alates
2,55 €
Kõik hinnad
2,89 €
VICTOR REINZ Tihend, väljalaskekollektor
71-37136-00
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 20585
  • Vajaminev tükihulk: 2
6,59 €
Hind alates
6,59 €
Kõik hinnad
6,82 €
VICTOR REINZ Tihendikomplekt,Sisselaskekollektor
11-37133-01
Keskmine
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
9,37 €
Kõik hinnad
Hind alates
11,77 €
Kõik hinnad
Dr.Motor Automotive Tihendikomplekt,Väljalaskekollektor
DRM0538S
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 6
  • Hulk: 6
  • Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit):
12,15 €
AJUSA Tihendikomplekt,Sisselaskekollektor
77004000
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 20585
22,25 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname