AdBlue filter: BMW 5 Touring (F11) 520 d xDrive (2013 - 2014)


VEMO NOx-sensor, karbamiidipritse
V20-72-0146
Keskmine
  • Kaablipikkus (mm): 915
  • Asukoht: pärast katalüsaatorit
  • Kinnitusaukude hulk: 2
  • Täiendav tooteinfo: koos juhtseadmega
  • Pistikukatte kuju: ovaalne
  • Kaabliisolatsiooni tüüp: silikoonitud kiudoptilise võrgu isolatsiooniga
▼ Kuva kõik omadused (3)
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
267,72 €
Kõik hinnad
TRUCKTEC AUTOMOTIVE NOx-sensor, karbamiidipritse
08.17.048
Säästlik
  • Kaablipikkus (mm): 915
  • OE-numbri jaoks: 13 62 8 589 846
290,99 €
ERA NOx-sensor, karbamiidipritse
553004
Keskmine
  • Kinnitusaukude hulk: 2
  • Ühenduskeere: M20x1.5
  • Kaablipikkus (mm): 890
  • Ühenduste arv: 5
  • Installatsiooni sügavus (mm): 25.5
324,39 €
AIC NOx-sensor, karbamiidipritse
70396
Keskmine
  • Kaablipikkus (mm): 915
  • Pistikkontaktide arv: 5
  • Toode tuleb kindlaks määrata sõidukil või mootoril:
  • Seeria: Original AIC Quality
  • Hooldusinfot jälgida:
  • tootjanumbri jaoks: 5WK9 6699C
326,92 €
AIC NOx-sensor, karbamiidipritse
58748
Keskmine
  • Kaablipikkus (mm): 915
  • Pistikkontaktide arv: 5
  • Toode tuleb kindlaks määrata sõidukil või mootoril:
  • Seeria: Original AIC Quality
  • tootjanumbri jaoks: 5WK9-6699B
  • Hooldusinfot jälgida:
546,60 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname