Piduri vaakumpump: BMW 5 (E60) 520 d (2005 - 2009)

Kataloog  ► BMW  ► 5 (E60)  ► 520 d  ► Mootor  ► Piduri vaakumpump 

ESEN SKV Pump,pidurisüsteem
18SKV046
Keskmine
  • Kaal (kg): 1.44
  • Garantii: 3 aastat garantii
Hind alates
80,37 €
Kõik hinnad
MAXGEAR Pump,pidurisüsteem
44-0032
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 27472
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Ühenduste arv: 1
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
92,63 €
TOPRAN Pump,pidurisüsteem
503 212
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 27472
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Pumbatüüp: Tiivikpump
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
97,28 €
MEAT & DORIA Pump,pidurisüsteem
91050E
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kuju: gewinkelt
  • Pumbatüüp: Tiivikpump
  • Kvaliteet: OE EQUIVALENT
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
132,11 €
Kõik hinnad
JP GROUP Pump,pidurisüsteem
1417100600
Keskmine
  • Mootorikood: M47 D20 (204D4)
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Seeria: JP GROUP
147,55 €
PIERBURG Pump,pidurisüsteem
7.00437.02.0
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 27472
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kütuseliik: Diisel
  • Kuju: gewinkelt
  • Ühenduste arv: 1
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
▼ Kuva kõik omadused (1)
Hind alates
175,55 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname