Vaakumpump: BMW 3 Gran Turismo (F34) 328 i (2013 - 2016)

Kataloog  ► BMW  ► 3 Gran Turismo (F34)  ► 328 i  ► Pidurid  ► Vaakumpump 

ELRING Tihend, vaakumpump
386.340
Preemium
Hind alates
9,47 €
Kõik hinnad
TOPRAN Pump,pidurisüsteem
503 173
Säästlik
71,03 €
MAXGEAR Pump,pidurisüsteem
44-0033
Säästlik
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 25629
  • TECDOC-mootorinumber: 26337
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Ühenduste arv: 2
84,68 €
95,79 €
ESEN SKV Pump,pidurisüsteem
18SKV026
Keskmine
  • Kaal (kg): 1.05
  • Garantii: 3 aastat garantii
Hind alates
100,67 €
Kõik hinnad
105,27 €
JP GROUP Pump,pidurisüsteem
1417100500
Keskmine
  • Tavapärasest pikem tarne
107,21 €
PIERBURG Pump,pidurisüsteem
7.02551.18.0
Preemium
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 25629
  • TECDOC-mootorinumber: 26337
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kuju: otse
  • Ühenduste arv: 1
▼ Kuva kõik omadused (2)
211,55 €
METZGER Pump,pidurisüsteem
8010143
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kuju: otse
  • Kütuseliik: Bensiin
  • Seeria: OE-part GREENPARTS
  • Ühenduste arv: 2
368,39 €
METZGER Pump,pidurisüsteem
8010142
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kuju: otse
  • Ühenduste arv: 1
  • Kütuseliik: Bensiin
  • Seeria: OE-part GREENPARTS
380,79 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname