Süütejuhtmed-/ühendusosad: BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) (1983 - 1988)


BorgWarner (BERU) Pistikuhülss, süütesüsteem
RHB001
Preemium
  • Ühendustehnika: Rasthuelse
  • Materjal: Messing
0,65 €
Kõik hinnad
BREMI Süütesüsteem
121/60
Keskmine
  • Asukoht: Silindri 1 juurde
  • Süüteküünal: Ühenduse tüüp M4
  • Süütepool: Ühenduse tüüp M4
4,39 €
MAGNETI MARELLI Süütesüsteemikomplekt
941319170052
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 28323
  • Ühenduste arv: 5
22,56 €
MAGNETI MARELLI Süütesüsteemikomplekt
941319170050
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 28323
  • Ühenduste arv: 6
24,33 €
JANMOR Süütesüsteemikomplekt
HR1
Säästlik
  • Süütepool: Ühenduse tüüp M4
  • Võrgumõõt: COPPER
  • Materjal: Silikoon
  • Välisläbimõõt [mm]: 7
  • Süütesüsteem: Ühenduse tüüp SAE
  • Süütejagaja: Ühenduse tüüp M4
28,74 €
NGK Süütesüsteemikomplekt
0575
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 28323
  • Ülekandeliinide arv: 5
  • Sõidukivarustus: sõidukitele koos süütejagajaga
  • Süütesüsteem: vasksüdamikuga süütejuhe
  • Värv: must
45,75 €
EFI Automotive Süütesüsteemikomplekt
4105
Säästlik
  • Versioon: Wire wound range
  • Spetsifikatsioon: Bobine / Coil : M4
  • Kvaliteet: SILICONE
  • Pistikuteostus-ID: M4
  • Pikkus 3 [mm]: 560
  • Pikkus 4 [mm]: 660
▼ Kuva kõik omadused (5)
123,70 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname