Turbo: AUDI A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2014 - 2018)


VEMO Turborõhu juhtklapp
V10-63-0065
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 1
  • Mootorikood: CRTE
  • Klapitüüp: Magnetklapp
  • Kaal (kg): 0.078
  • Pinge [V]: 12
  • Pistikkontaktide arv: 2
▼ Kuva kõik omadused (1)
24,75 €
PIERBURG Klapp, lisaõhk
7.02256.00.0
Preemium
Hind alates
26,85 €
Kõik hinnad
FA1 Paigalduskomplekt, turbo
KT111590E
Säästlik
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • Lühikompl:
28,21 €
ELRING Paigalduskomplekt, turbo
793.380
Preemium
  • OE-numbri jaoks: 059 145 873 BJ
  • OE-numbri jaoks: 059 145 873 BP
  • OE-numbri jaoks: 059 145 873 CH
  • OE-numbri jaoks: 059 145 873 CL
  • OE-numbri jaoks: 059 145 873 DB
  • OE-numbri jaoks: 059 145 873 EG
▼ Kuva kõik omadused (14)
Hind alates
31,67 €
Kõik hinnad
vika Turbo lõdvik
11451783601
Säästlik
  • Hulk: 1
34,57 €
FA1 Paigalduskomplekt, turbo
KT111590
Säästlik
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • alternatiivne remondikomplekt: KT111590E
75,68 €
GARRETT Turbo
839077-5011S
Preemium
  • Silla kood: 740.074
  • Käigukastinumber: ETG/DKG/DKF/DED/ENA
  • Laadimisviis: Turbokompressor/kompressor
  • Laadimisviis: Turbo
  • Laadimisviis: laetud
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 6
▼ Kuva kõik omadused (5)
1 576,01 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname