Kompressori-ID | 7SBU16C |
---|---|
Tootja piirang | Denso |
Vagude arv | 11 |
Külmaaine | R 134a |
Ühendustehnika | Top/PAD |
pakendi pikkus [cm] | 28 |
pakendi laius [cm] | 18.5 |
pakendi kõrgus [cm] | 21.5 |
OE-numbri jaoks | 541 230 1311 |
Ribide arv | 11 |
Rihmarattad Ø (mm) | 130 |
Rihmarattad | koos soonrihmarattaga |
Pinge [V] | 24 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos rõngastihendiga |
Netokaal [g] | 6250 |
Seeria | BEHR |
Kompressoriõli | PAG 46 |
MERCEDES-BENZ | 541 230 04 11 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 541 230 13 11 |
MERCEDES-BENZ | A 541 230 04 11 |
MERCEDES-BENZ | A 541 230 13 11 |
DENSO | 447220-8090 |
---|---|
DENSO | DCP17B35 |
HELLA | 351 176-531 |
LUCAS ELECTRICAL | ACP742 |
DENSO | 447190-5520 |
NISSENS | 89028 |
NRF | 32454 |
NRF | 32454G |
AVA QUALITY COOLING | MEAK250 |
AVA QUALITY COOLING | MEK250 |
PRASCO | MEAK250 |
PRASCO | MEK250 |
KLITECH | KT 6256 |
HELLA | 351 176-031 |
GERI | 845040 |
AKS DASIS | 851547N |
VEMO | V30-15-0019 |
AVA QUALITY COOLING | MN4059 |
DRI | 700510643 |
FEBI BILSTEIN | 35386 |
LIZARTE | 81.08.66.040 |
FRIGAIR | 920.30140 |
VEMO | V30-15-2019 |
ELSTOCK | 51-0643 |
SIDAT | 1.5128 |
SIDAT | SB.128D |
FISPA | SB.128D |
LUCAS | ACP742 |
HC-Cargo | 241073 |
HELLA | 8FK 351 176-031 |
DENSO | DCP17035 |
NRF | 380060 |
NRF | 38555 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname