BV PSH Starter 220.524.113.130

Säästlik
79,15 €
11.06.2025
1
Starterivõimsus (kW) 1.7
Klemm B+ (M8)
Ääriku läbimõõt [mm] 64.5
Hammaste arv 11
Pinge [V] 12
Kinnitusnurk (kraad) +55
Kinnitusaukude hulk 3
Pöördesuund Keeramine päripäeva
Kvaliteet +Line Original
Seeria +Line Original
TOYOTA 28100YV020
SUZUKI 31100-73J00
CITROEN/PEUGEOT 580228
CITROEN/PEUGEOT 5802AA
CITROEN/PEUGEOT 5802EG
CITROEN/PEUGEOT 5802Z9
CITROEN/PEUGEOT 5802ZB
CITROEN/PEUGEOT 9662854080
CITROEN/PEUGEOT 966352888001
CITROEN/PEUGEOT 9801667780
CITROEN/PEUGEOT 980166778000
MITSUBISHI M000T22471AM
MITSUBISHI M000T22472AM
MITSUBISHI M000T22473AM
MITSUBISHI M000T22473ZZ9
MITSUBISHI M0T22471AM
MITSUBISHI M0T22472AM
MITSUBISHI M0T22473AM
MITSUBISHI M0T22473ZZ9
VW 02T911023Q
FIAT 71794297
MITSUBISHI M000T93581AM
MITSUBISHI M000T93582AM
MITSUBISHI M000T93582ZZ9
MITSUBISHI M0T93581AM
MITSUBISHI M0T93582AM
MITSUBISHI M0T93582ZZ9
CITROEN/PEUGEOT 5802Z8
CITROEN/PEUGEOT 9645100680
CITROEN/PEUGEOT 9663528880
MITSUBISHI M000T93581
MITSUBISHI M000T93582
MITSUBISHI M0T93581
MITSUBISHI M0T93582
MITSUBISHI M000T22471
MITSUBISHI M000T22472
MITSUBISHI M000T22473
MITSUBISHI M0T22471
MITSUBISHI M0T22472
MITSUBISHI M0T22473
MITSUBISHI M000T2243
MITSUBISHI M0T2243
CITROEN/PEUGEOT 5645100680
CITROEN/PEUGEOT 580229
CITROEN/PEUGEOT 966401698001

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname