Vagude arv | 4 |
---|---|
Rihmarattad Ø (mm) | 55 |
Klemm | B+ (M6) |
Generaator- laadevool [A] | 50 |
Pinge [V] | 12 |
Kinnitusnurk (kraad) | 0 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Kvaliteet | +Line Original |
Seeria | +Line Original |
SUZUKI | 3140060A84 |
---|---|
SUZUKI | 3140086510 |
EUROTEC | 12060464 |
---|---|
EUROTEC | 12060467 |
MAGNETI MARELLI | MAR6024 |
MAGNETI MARELLI | MAR6053 |
BOSCH | 0 986 037 561 |
HELLA | 8EL 726 333-001 |
ELSTOCK | 28-1855 |
FRIESEN | 9051807F |
DENSO | 100211157 |
DENSO | 1002111570 |
DENSO | 1002111571 |
NIPPARTS | J5118008 |
BOSCH | AL4500X |
BOSCH | AL4501X |
BOSCH | AL4502X |
HC-Cargo | 113082 |
CEVAM | 9319 |
DA SILVA | 030909 |
BOSCH | 0 986 CR0 213 |
BOSCH | 0 986 CR0 212 |
EAI | 56455 |
DRI | 245120502 |
ATL Autotechnik | L 38 470 |
CEVAM | 4537 |
Delco Remy | DRA1146 |
LUCAS | LRA02663 |
LGK | 445850 |
FRIESEN | 9051804 |
BOSCH | 0986035460 |
BOSCH | 0 986 UR0 215 |
UNIPOINT | ALT-5026 |
SPIDAN | SP2552 |
SPIDAN | SP5328 |
DENSO | 1002111572 |
DENSO | 1002111573 |
VAN HECK | W27449 |
REMY | DRA1146 |
BOSCH | 0 986 CR0 214 |
BOSCH | F 042 302 014 |
WAI | 13255N |
BV PSH | AZA413 |
BV PSH | 185501050 |
BV PSH | 90295091 |
BV PSH | WSD23431 |
BOSCH | BXSZ0001M |
BV PSH | 13255 |
LUCAS | LRA2663 |
AES | AZA-413 |
ALANKO | 441633 |
Everkraft | ADE1323 |
TMI | AL01041 |
AES PSH | AZA413 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname