Kõrgus (mm) | 176.5 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 70.7 |
Välisläbimõõt [mm] | 127.3 |
Filtritüüp | Õhufilter |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 10 |
FORD | 1112656 |
---|---|
NISSAN | 1654604N00 |
NISSAN | 165460F000 |
NISSAN | 16546 76000 |
NISSAN | 16546 76015 |
NISSAN | 16546 76016 |
NISSAN | 1654680G00 |
FORD | 1654680G00 |
NISSAN | 16546-G9900 |
NISSAN | 16546 L1100 |
NISSAN | 16546 R9000 |
NISSAN | 16546-R9009 |
NISSAN | 16546 Y9500 |
NISSAN | 16546-Y9501 |
FORD | 1952999 |
NISSAN | AY120-NS009 |
MAPCO | 60542 |
---|---|
WIX FILTERS | WA6112 |
NIPPARTS | J1321017 |
CoopersFiaam | FLI6819 |
MISFAT | RM973 |
CLEAN FILTERS | MA 620 |
PURFLUX | A330 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1321017 |
SOFIMA | S 7169 A |
ALCO FILTER | MD-652 |
MULLER FILTER | PA579 |
AMC Filter | IA-385 |
JAPANPARTS | FA-110S |
ASHIKA | 20-01-110 |
CHAMPION | CAF100708R |
QUINTON HAZELL | QFA0485 |
MECAFILTER | EL3808 |
BLUE PRINT | ADN12218 |
JAPKO | 20110 |
DENCKERMANN | A140202 |
JC PREMIUM | B21017PR |
MAGNETI MARELLI | 152071758561 |
KNECHT | LX 830 |
KAVO PARTS | IA-385 |
FILTRON | AM 436/1 |
SCT Germany | SB 014 |
UFI | 27.169.00 |
MAHLE | LX 830 |
MEYLE | 36-12 321 0007 |
MANN-FILTER | C 13 103/1 |
CHAMPION | W708/606 |
BOSCH | 1 457 433 275 |
CoopersFiaam | FLI6819 |
SCT - MANNOL | SB 014 |
Dr!ve+ | DP1110.10.0277 |
JPN | 20F1013-JPN |
SAIC-IVECO HONGYAN | R235 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname