Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 63 |
Ava läbimõõt [mm] | 13 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 9 |
Minimaalne paksus [mm] | 8 |
Puurpilt/auguarv | 5/7 |
Siseläbimõõt [mm] | 135 |
Välisläbimõõt [mm] | 224 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 71.1 |
Ava Ø (mm) | 107.95 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattarummuta |
Täiendav tooteinfo 2 | koos rattakinnituspoltidega |
CITROEN | 4246 T3 |
---|---|
PEUGEOT | 4246 T3 |
CITROEN | 95 030 547 |
PEUGEOT | 95 030 547 |
CITROEN | 95 661 814 |
PEUGEOT | 95 661 814 |
CITROEN | E169117 |
CITROEN | E169255 |
PAGID | 50611 |
---|---|
TEXTAR | 92054500 |
TRW | DF2583 |
FTE | BS3725 |
NK | 201917 |
DON | PCD16762 |
BOSCH | 0 986 478 141 |
FERODO | DDF2471 |
HELLA PAGID | 8DD 355 102-461 |
METELLI | 23-0296 |
A.B.S. | 16053 |
LPR | C1321P |
VALEO | 186144 |
JURID | 561556J |
BREMBO | 08.5352.10 |
ROADHOUSE | 6020.00 |
OPTIMAL | BS-0200 |
REMSA | 6020.00 |
MAPCO | 15419 |
TRISCAN | 8120 38108 |
FREMAX | BD-2062 |
A.B.S. | 16053 OE |
MINTEX | MDC631 |
QUINTON HAZELL | BDC3725 |
FERODO | DDF247 |
DELPHI | BG2528 |
SASIC | 2004283J |
MEYLE | 11-15 523 0023 |
CIFAM | 800-296 |
ABE | C4C005ABE |
PROTECHNIC | PRD5139 |
ATE | 24.0109-0121.2 |
HELLA | 8DD 355 102-461 |
MAXGEAR | 19-1194 |
MASTER-SPORT | 24010901212-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 24010901212-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname