Asukoht | Esisild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 51.2 |
Ava läbimõõt [mm] | 15.3 |
Piduriketta paksus [mm] | 28 |
Minimaalne paksus [mm] | 26 |
Puurpilt/auguarv | 05/06 |
Siseläbimõõt [mm] | 154.6 |
Välisläbimõõt [mm] | 295 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 67 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattarummuta |
Piduriketta liik | augustatud/sise |
MERCEDES-BENZ | 2464212512 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A2464212512 |
MERCEDES-BENZ | A246 421 25 12 07 |
MERCEDES-BENZ | 246 421 2512 07 |
VALEO | 197474 |
---|---|
TEXTAR | 92257503 |
TEXTAR | 92257505 |
JURID | 563118JC |
MINTEX | MDC2539 |
FERODO | DDF2464C |
NK | 2033116 |
NK | 3133116 |
A.B.S. | 18208 |
sbs | 18153133116 |
BLUE PRINT | ADU174362 |
BOSCH | 0 986 479 A02 |
LPR | M2090V |
FTE | BS7505 |
FTE | BS7505B |
FEBI BILSTEIN | 44188 |
ATE | 24.0128-0262.1 |
HELLA PAGID | 8DD 355 129-681 |
METZGER | 6110735 |
OPTIMAL | BS-9218 |
MAPCO | 45844 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.523 |
METELLI | 23-1489FC |
VAICO | V30-80097 |
ABE | C3M091ABE |
MAGNETI MARELLI | 360406109501 |
OPTIMAL | BS-9218HC |
A.B.S. | 09.B436.51 |
SASIC | 6106240 |
DENCKERMANN | B130668 |
TRISCAN | 8120 231022C |
METZGER | 25328 V |
TOPRAN | 408 555 |
A.B.S. | 18208 OE |
MEYLE | 083 521 0022/PD |
FREMAX | BD-0120 |
ZIMMERMANN | 400.3679.20 |
HELLA | 8DD 355 129-681 |
SWAG | 10 94 4188 |
MEYLE | 015 521 0022/PD |
TRW | DF6262S |
DELPHI | BG4657C |
BREMBO | 09.B436.51 |
MAXGEAR | 19-4723 |
QUARO | QD3554 |
QUARO | QD3554HC |
KAMOKA | 103343 |
ABE | C3M091ABE-P |
Dr!ve+ | DP1010.11.1659 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname