Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 67.2 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 9 |
Keermemõõt | M12 x 1.25 |
Minimaalne paksus [mm] | 7 |
Välisläbimõõt [mm] | 249 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 56 |
Väändejõud [Nm] | 90 |
Ava Ø (mm) | 108 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma ABS- anduriteta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattalaagrikomplektita |
PEUGEOT | 4246 34 |
---|---|
CITROEN | 4246Z9 |
CITROEN | 424934 |
CITROEN | E169195 |
PEUGEOT | E169195 |
CITROEN | E169506 |
PEUGEOT | E169506 |
CITROEN | E169510 |
PEUGEOT | E169510 |
PEUGEOT | 16 192 378 80 |
FTE | BS5425B |
---|---|
JURID | 562938JC-1 |
FERODO | DDF1523C-1 |
BOSCH | 0 986 479 S42 |
NK | 311939 |
sbs | 1815311939 |
ABE | C4P010ABE |
OPTIMAL | BS-7934C |
JP GROUP | 4163200600 |
MAXGEAR | 19-1277 |
DENCKERMANN | B130425 |
PROTECHNIC | PRD5258 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6055925 |
TRISCAN | 8120 28127 |
JP GROUP | 4163200609 |
A.B.S. | 17631 OE |
OPTIMAL | BS-7934 |
REMSA | 61014.00 |
ROADHOUSE | 61014.00 |
A.B.S. | 17631 |
MEYLE | 11-15 523 0041 |
MAGNETI MARELLI | 360406056500 |
JURID | 562373J |
FERODO | DDF1523 |
DELPHI | BG3962 |
NK | 201939 |
VALEO | 197307 |
BOSCH | 0 986 479 219 |
FERODO | DDF1523-1 |
sbs | 1815201939 |
TRISCAN | 8120 28127C |
MASTER-SPORT | 24010901502PCSMS |
MASTER-SPORT GERMANY | 24010901502PCSMS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname