Asukoht | silla ees |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Kinnitusaukude vahe (mm) | 162 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Netokaal [kg] | 3.2 |
Pidurisadula tüüp | Sadul |
Pidurisadula tüüp | Ujuvsadul |
Piduriketta paksus [mm] | 26 |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
Silindrikolvi läbimõõt (mm) | 54 |
pidurikettaläbimõõdule (mm) | 283 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
PEUGEOT | 16 073 754 80 |
---|---|
CITROEN | 1607375480 |
CITROEN | 4400-N2 |
CITROEN | 4400-R8 |
CITROEN | 4400 W7 |
PEUGEOT | 4400 W7 |
PEUGEOT | 1607375480 |
PEUGEOT | 4400N2 |
PEUGEOT | 4400R8 |
TEXTAR | 38073900 |
---|---|
TRW | BHW373E |
FTE | RX549865A0 |
NK | 213747 |
A.B.S. | 629911 |
sbs | 1301213747 |
METZGER | 6250081 |
Delco Remy | DC83000 |
HELLA PAGID | 8AC 355 390-911 |
BENDIX | 694137B |
QUINTON HAZELL | QBS3363 |
ELSTOCK | 82-0799 |
JURID | 694137J |
FERODO | FCL694137 |
TRISCAN | 8170 343000 |
MAPCO | 4310 |
HELLA | 8AC 355 390-911 |
BREMBO | F 61 164 |
SASIC | 6500008 |
KAMOKA | JBC0451 |
ERA Benelux | BC63000 |
LAUBER | 77.1554 |
GENERAL RICAMBI | PE6151 |
MAXGEAR | 82-0139 |
ATE | 24.3541-1761.5 |
REMY | DC83000 |
ESEN SKV | 23SKV311 |
BOSCH | 0 204 103 973 |
BUDWEG CALIPER | 343000 |
ABE | CZH1134 |
FAST | FT32810 |
NTY | HZP-CT-002 |
FEBI BILSTEIN | 178251 |
ABAKUS | 131-04-213 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname