Laius (mm) | 57 |
---|---|
Kaal (kg) | 2.61 |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 254 |
Laius (mm) | 56 |
NIPPARTS | J3500502 |
---|---|
sbs | 18492799272 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3500502 |
HELLA PAGID | 8DB 355 000-551 |
HELLA PAGID | 8DB 355 001-391 |
LPR | 06070 |
ATE | 03.0137-0245.2 |
DELPHI | LS1179 |
METZGER | MG 809 |
METZGER | MG 325 |
JAPKO | 55194 |
DENCKERMANN | B120080 |
ABE | C00502ABE |
ABE | C0M002ABE |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6025000 |
VAICO | V46-0171 |
JP GROUP | 1363900419 |
CIFAM | 153-342 |
TOMEX Brakes | TX 20-96 |
TRISCAN | 8100 10272 |
KAWE | 06070 |
SCT Germany | SS 533 |
VAICO | V46-0168 |
LEMFÖRDER | 13580 01 |
CIFAM | 153-100 |
ASHIKA | 55-01-194 |
SAMKO | 81150 |
KAVO PARTS | KBS-7405 |
JP GROUP | 1363900410 |
HELLA | 8DB 355 001-391 |
MAXGEAR | 19-0310 |
TOMEX Brakes | 20-96 |
PAGID | H8005 |
VALEO | 562025 |
TEXTAR | 91015700 |
JURID | 361046J |
JURID | 361265J |
QUINTON HAZELL | BS522 |
TRW | GS6181 |
FERODO | FSB361 |
FERODO | FSB361R |
NK | 2799272 |
BLUE PRINT | ADG04118 |
LPR | 01150 |
VALEO | 562108 |
BOSCH | 0 986 487 648 |
BREMBO | S 68 513 |
REMSA | 4701.00 |
ATE | 03.0137-0036.2 |
A.B.S. | 8125 |
MAGNETI MARELLI | 363611612210 |
TEXTAR | 83015702 |
HELLA | 8DB 355 000-551 |
MEYLE | 014 042 0902 |
SCT - MANNOL | SS533 |
JPN | 25H0505-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname