Asukoht | esisild mõlemapoolselt |
---|---|
Keermemõõt | M24 |
Välisläbimõõt [mm] | 137 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 90 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Laius 2 (mm) | 39 |
Täiendav tooteinfo 2 | Rattalaager on integreeritud rattarummu |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 90 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 70 |
Täiendav tooteinfo | Foto vastab tarnekomplektile |
OPEL | 13231678 |
---|---|
OPEL | 13231678[WB] |
OPEL | 16 03 841 |
GENERAL MOTORS | 93188477 |
RUVILLE | 5351 |
---|---|
BENDIX | 051397B |
QUINTON HAZELL | QWB1476 |
SNR | R153.73 |
TRISCAN | 8530 24122 |
NK | 753632 |
A.B.S. | 201202 |
MAGNETI MARELLI | 361111183848 |
MAPCO | 26784 |
JP GROUP | 1241303510 |
AUTOMEGA | 110155610 |
KAMOKA | 5500149 |
DENCKERMANN | W413460 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4101725 |
BTA | H1X024BTA |
ESEN SKV | 29SKV028 |
Schaeffler FAG | 713 6448 10 |
JP GROUP | 1241303519 |
MEYLE | 614 652 0014 |
SWAG | 40 93 1122 |
METZGER | WM 6688 |
VAICO | V40-1043 |
IJS GROUP | 10-1455 |
SKF | VKBA 6688 |
FEBI BILSTEIN | 31122 |
SNR | R153.53 |
OPTIMAL | 201629 |
MOOG | OP-WB-11107 |
GSP | 9333097 |
GSP | 9333097K |
MAXGEAR | 33-0840 |
METELLI | 19-2839 |
MASTER-SPORT | 6688SETMS |
DAYCO | KWD1239 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0238 |
AIC | 55017 |
JPN | 10L9028-JPN |
FEBI BILSTEIN | 178723 |
MASTER-SPORT GERMANY | 6688-SET-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname