Asukoht | Tagasild mõlemapoolselt |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 32 |
Välisläbimõõt [mm] | 129.1 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud rattalaagriga |
Laius (mm) | 59 |
CITROEN | 3701.64 |
---|---|
CITROEN | 3748.28 |
PEUGEOT | 3748.28 |
CITROEN | 3748.43 |
PEUGEOT | 3748.43 |
CITROEN | 96 200 857 80[WB] |
PEUGEOT | 96 200 857 80[WB] |
MAGNETI MARELLI | 361111183059 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 29382 |
BENDIX | 050361B |
A.B.S. | 200353 |
FLENNOR | FR691226 |
GSP | 9232011 |
GSP | 9232011K |
GSP | 9232032 |
GSP | 9232032K |
NK | 761909 |
MAPCO | 26320 |
MAGNETI MARELLI | 361111183190 |
MAPCO | 26356 |
VAICO | V22-1046 |
AUTOMEGA | 110130010 |
MOOG | CI-WB-11374 |
IJS GROUP | 10-1345 |
IJS GROUP | 10-1326 |
DIEDERICHS | 1401162 |
JP GROUP | 4151400400 |
AUTOMEGA | 110129010 |
KAMOKA | 5500042 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4105621 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4105625 |
BTA | H2C004BTA |
NSK | KH20014 |
FAST | FT22099 |
Schaeffler FAG | 713 6305 30 |
OPTIMAL | 602337 |
JP GROUP | 4151400409 |
METZGER | WM 2061 |
TOPRAN | 722 247 |
SWAG | 62 92 9382 |
VAICO | V22-1022 |
TRISCAN | 8530 28215 |
MEYLE | 11-14 750 0015 |
TRISCAN | 8530 28226 |
SNR | R166.24 |
SKF | VKBA 3477 |
SKF | VKBA 3587 |
QUINTON HAZELL | QWB1049 |
SNR | R159.37 |
RUVILLE | 5937 |
NTY | KLT-CT-004 |
METZGER | WM 3587 |
TOPRAN | 723 646 |
MAXGEAR | 33-0056 |
PROFIT | 2501-3477 |
PROFIT | 2501-3587 |
MASTER-SPORT | 3477SETMS |
DAYCO | KWD1345 |
METELLI | 19-2667 |
JPN | 20L9046-JPN |
MASTER-SPORT GERMANY | 3477SETMS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname