Läbimõõt [mm] | 240 |
---|---|
Täiendav tooteinfo | siduri surveplaadiga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos survelaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos sidurikettaga |
Hammaste arv | 20 |
mitmeosaline | kolmeosaline |
HYUNDAI | 41100-32001 |
---|---|
KIA | 41100-32001 |
HYUNDAI | 41100-32021 |
KIA | 41100-32021 |
HYUNDAI | 41300-32001 |
KIA | 41300-32001 |
HYUNDAI | 41300-32021 |
KIA | 41300-32021 |
HYUNDAI | 41421-23010 |
KIA | 41421-23010 |
HYUNDAI | 41421-23020 |
KIA | 41421-23020 |
HYUNDAI | 41421-32000 |
KIA | 41421-32000 |
VALEO | 832160 |
---|---|
VALEO | 832086 |
Schaeffler LuK | 624 3763 00 |
SACHS | 3000 950 632 |
SACHS | 3000 951 556 |
BLUE PRINT | ADG030203 |
MAPCO | 10524 |
KAWE | 962668 |
RYMEC | JT1645 |
VALEO | 832283 |
BORG & BECK | HK2210 |
Schaeffler LuK | 624 3514 00 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J2000365 |
BLUE PRINT | ADG030250 |
JAPANPARTS | KF-H51 |
ASHIKA | 92-0K-K41 |
MECARM | MK10267 |
MAXGEAR | 61-5370 |
STATIM | 100.967 |
ACKOJA | A52-0006 |
ACKOJA | A52-0030 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 1614540 |
SACHS | 3000 950 666 |
QUINTON HAZELL | QKT4209AF |
AISIN | KY-107A |
JAPANPARTS | KF-K41 |
SACHS | 3000 954 224 |
SACHS | 3000 950 564 |
ACKOJA | A52-0006 |
ACKOJA | A52-0030 |
SACHS | 3000 950 664 |
Schaeffler LuK | 624 4033 09 |
Oyodo | 10S0329-OYO |
STATIM | 100.973 |
NEXUS | F10525NX |
VALEO | 832682 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname