max. vabanurk (kraad) | 12 |
---|---|
Hammaste arv (vabavinkli max.kindlakstegemiseks) | 5 |
max.kaldemäng (mm) | 2.9 |
Välisläbimõõt [mm] | 228 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 22 |
Täiendav tooteinfo | siduri surveplaadiga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos survelaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos sidurikettaga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos hoorattaga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kruvikomplektiga |
Hammaste arv | 28 |
VW | 028 105 264 G |
---|---|
VW | 028 105 264 K |
AUDI | 028 105 264 K |
AUDI | 038 105 264 |
VW | 038 105 264 |
AUDI | 038 105 264 D |
VW | 038 105 264 D |
AUDI | 038 105 264 H |
VW | 038 105 264 H |
AUDI | 038 105 264 J |
SEAT | 038 105 264 J |
SKODA | 038 105 264 J |
VW | 038 105 264 J |
SEAT | 06A 105 264 M |
SKODA | 06A 105 264 M |
VW | 06A 105 264 M |
SEAT | 38 105 264 J |
VW | 038105264E |
AUDI | 038105264E |
AUDI | 381 052 64J |
SKODA | 381 052 64J |
VW | 381 052 64J |
VALEO | 826317 |
---|---|
JP GROUP | 1130404310 |
MAXGEAR | 61-5170 |
STATIM | 110.360 |
KAMOKA | KC112 |
JP GROUP | 1130404319 |
MAPCO | 10757 |
KAMOKA | KC094 |
MECARM | MK40001 |
NK | 1347134 |
KM Germany | 069 1072 |
SASIC | 5106053 |
NEXUS | F1W077NX |
VALEO | 837017 |
RYMEC | SF1001 |
BLUE PRINT | ADV183039 |
JAPANPARTS | KV-VW02 |
ASHIKA | 98-VW-VW02 |
AISIN | SWVW-001 |
TOPRAN | 115 750 |
NTY | NZS-VW-004 |
Oyodo | 10S9017-OYO |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname