Asukoht | Tagasild mõlemapoolselt |
---|---|
Vajaminev tükihulk | 2 |
Kaablipikkus (mm) | 200 |
Kasutuspinge [V] | 12 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kinnitusmaterjaliga |
Pistikkontaktide arv | 2 |
Anduritüüp | Aktiivne andur |
MERCEDES-BENZ | 164-905-83-00 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A164 905 8300 |
MERCEDES-BENZ | 164 440 52 41 |
MERCEDES-BENZ | 164 440 56 41 |
MERCEDES-BENZ | 164 540 07 17 |
MERCEDES-BENZ | 164 540 15 17 |
MERCEDES-BENZ | A 164 440 52 41 |
MERCEDES-BENZ | A 164 540 07 17 |
MERCEDES-BENZ | A164 440 56 41 |
MERCEDES-BENZ | A164 540 15 17 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70660236 |
---|---|
ERA | 560231 |
MEAT & DORIA | 90575 |
HOFFER | 8290575 |
A.B.S. | 30921 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.42.363 |
AUTLOG | AS4310 |
ESEN SKV | 06SKV234 |
BREMI | 50515 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 9411022 |
ERA | 560231A |
LORO | 120-03-058 |
TOPRAN | 409 191 |
MOBILETRON | AB-EU237 |
ATE | 24.0711-5412.3 |
FTE | BZ3166S |
METZGER | 0900775 |
NK | 293324 |
TRISCAN | 8180 23213 |
DELPHI | SS20339 |
OPTIMAL | 06-S358 |
MEYLE | 014 800 0092 |
VEMO | V30-72-0734 |
TEXTAR | 45089900 |
PREXAparts | P300134 |
NTY | HCA-ME-012 |
HITACHI | 131604 |
ABAKUS | 120-03-058 |
TRW | GBS2611 |
FEBI BILSTEIN | 170559 |
SWAG | 33 10 0446 |
MAXGEAR | 20-0365 |
DAKAtec | 410273 |
JP GROUP | 1397104300 |
ABE | CCZ1630ABE |
JPN | 75E9314-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname