Ülekandeliinide arv | 4 |
---|---|
Väljalaskesüsteem | pärast katalüsaatorit |
Pikkus (mm) | 800 |
Kaal (kg) | 0.122 |
Pistiku värv | hall |
Keermemõõt | M18 x 1,5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kinnitusmaterjaliga |
Pistikukatte kuju | nurgeline |
Lambda andur | Diagnoosisond |
Kaablipikkus (mm) | 800 |
Pakendamissügavus [cm] | 83 |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Pistikkontaktide arv | 4 |
TOYOTA | 89465-05120 |
---|---|
TOYOTA | 89465-05130 |
TOYOTA | 89465-20760 |
TOYOTA | 89465-28280 |
TOYOTA | 89465-28290 |
TOYOTA | 89465-42090 |
TOYOTA | 89465-44050 |
TOYOTA | 89465-44060 |
TOYOTA | 8946530430 |
TOYOTA | 8946542100 |
TOYOTA | 8946552020 |
MEAT & DORIA | 81536 |
---|---|
DENSO | DOX-0278 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1462029 |
CALORSTAT by Vernet | LS140498 |
MEAT & DORIA | 81795 |
DENSO | DOX-0231 |
DENSO | DOX-0287 |
HELLA | 6PA 358 103-051 |
NGK | 7953 |
DENSO | DOX-0277 |
BLUE PRINT | ADT37020 |
FAE | 77311 |
NGK | 8790 |
METZGER | 0893102 |
DELPHI | ES20156-11B1 |
CALORSTAT by Vernet | LS140002 |
BLUE PRINT | ADT37090 |
DENSO | DOX-0552 |
DELPHI | ES20156-12B1 |
TRISCAN | 8845 13030 |
TRISCAN | 8845 13113 |
MAGNETI MARELLI | 466016355046 |
VEMO | V70-76-0019 |
KAVO PARTS | EOS-9029 |
BOSCH | 0 258 986 687 |
KAVO PARTS | EOS-9010 |
FEBI BILSTEIN | 107609 |
NTY | ESL-FT-003 |
NTK | 7953 |
HELLA PAGID | 6PA 358 103-051 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname