Keermemõõt | 18X1,5 |
---|---|
Kaablipikkus (mm) | 470 |
Kaablipikkus (mm) | 570 |
Ühenduste hulk | 4 |
Lambda andur | soojendatud |
Lambda andur | Titaanandur |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Pistikkontaktide arv | 4 |
Monteerimist/demonteerimist peab tegema spetsialist! |
FIAT | 0963597858 |
---|---|
FIAT | 09635978580 |
CITROEN | 1628 HN |
PEUGEOT | 1628 HN |
CITROEN | 4677 80 |
PEUGEOT | 4677 80 |
CITROEN | 96 229 975 |
PEUGEOT | 96 229 975 |
FIAT | 963 5978 58 |
RENAULT | 96 35 978 580 |
PEUGEOT | 9635 978 580 |
CITROEN/PEUGEOT | 96 359 78580 |
FIAT | PGC9635978580 |
FIAT | PSA9635978580 |
PININFARINA | PSA9635978580 |
CITROEN/PEUGEOT | 467780 |
CITROEN | 96359785 |
LANCIA | 9635978580 |
FIAT | 9635978580 |
FIAT | K0963597858 |
FIAT | K9635978580 |
LANCIA | K9635978580 |
FERRARI | 96 35 978 580 |
VEMO | V42-76-0004 |
---|---|
FAE | 77283 |
NGK | 0378 |
BOSCH | 0 258 006 027 |
DELPHI | ES10797-12B1 |
ESEN SKV | 09SKV035 |
MAGNETI MARELLI | 466016355018 |
METZGER | 0893005 |
AUTOMEGA | 150072710 |
FACET | 10.8220 |
HELLA | 6PA 009 165-691 |
TRISCAN | 8845 10008 |
TOPRAN | 722 623 |
EPS | 1.998.220 |
MAXGEAR | 59-0066 |
KW | 498 220 |
NTY | ESL-CT-009 |
ENGITECH | ENT600023 |
NTK | 0378 |
HELLA PAGID | 6PA 009 165-691 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname