Täispikkus | 325 |
---|---|
Ühenduste hulk | 4 |
Lambda andur | soojendatud |
Pinge [V] | 12 |
FIAT | 0046751082 |
---|---|
FIAT | 00467510820 |
TATA | 287154209948 |
PININFARINA | 467510820 |
FIAT | 6081 6318 |
IVECO | 05040830150 |
FIAT | 467510820 |
IVECO | 5001834021 |
FIAT | 504083015 |
ALFA ROMEO | 60816318 |
LANCIA | 60816318 |
FIAT | 46418568 |
FIAT | 46455802 |
FIAT | 46519517 |
FIAT | 46750245 |
FIAT | 46751052 |
ALFA ROMEO | 46751082 |
FIAT | 46751082 |
LANCIA | 46751082 |
IVECO | 504083015 |
FIAT | K0046751082 |
FEBI BILSTEIN | 26297 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 460002010310 |
FAE | 77223 |
DENSO | DOX-2006 |
ERA | 570013 |
ERA | 570013A |
DELPHI | ES20302-12B1 |
NGK | 7978 |
VEMO | V24-76-0001 |
DELPHI | ES20236-12B1 |
MAGNETI MARELLI | 466016355002 |
METZGER | 0893062 |
ESEN SKV | 09SKV059 |
BLUE PRINT | ADP157005C |
BorgWarner (BERU) | OPH025 |
HELLA | 6PA 358 066-141 |
TRISCAN | 8845 12001 |
ESEN SKV | 09SKV104 |
PIERBURG | 7.02604.53.0 |
BOSCH | 0 258 006 206 |
SWAG | 70 92 6297 |
MAXGEAR | 59-0035 |
MOBILETRON | OS-B450P |
NTY | ESL-FT-004 |
TRISCAN | 8845 12057 |
DT Spare Parts | 12.27044 |
NGK | 94065 |
BorgWarner (BERU) | OPH025 |
VALEO | 368001 |
BERU by DRiV | OPH025 |
ENGITECH | ENT600002 |
NTK | 7978 |
NTK | 94065 |
HELLA PAGID | 6PA 358 066-141 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname