Pikkus (mm) | 692 |
---|---|
Laius (mm) | 17.8 |
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Ribide arv | 5 |
Materjal | PA (polüamiid) |
Värv | Must |
FORD | 1141317 |
---|---|
FORD | 1 143 407 |
FORD | 1 148 907 |
FORD | 1 253 583 |
FORD | 1 365 336 |
FORD | 1 465 590 |
FORD | 2S6E6C301CA |
FORD | 2S6E6C301CB |
MAZDA | 2S6E6C301CB |
FORD | 2S6E-6C301-DA |
MAZDA | C20115909 |
MAZDA | C20115909A |
MAZDA | C201-15-SAX |
MAZDA | LF50-15-908 |
MAZDA | LF50-15-908A |
MAZDA | LF50-15-908B |
MAZDA | LFY1-15-SAX |
MAZDA | LFY1-15-SAXA |
FORD | 7S7Q-6C301-BB |
FORD | 7S7Q 6D314 AA |
FORD | 2S6E 6D314 AB |
FORD | 2S6E 6D314 AC |
FEBI BILSTEIN | 38241 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 40721 |
CONTITECH | 5PK690 ELAST |
CONTITECH | 5PK694 ELAST |
DAYCO | 5PK690EE |
SNR | CA5SPK690 |
FAI AutoParts | 5PKE0692 |
BLUE PRINT | AD05S690 |
BLUE PRINT | AD05S694 |
HUTCHINSON | 690 SK 5 |
HUTCHINSON | 694 SK 5 |
Schaeffler INA | FB 5EPK690 |
BOSCH | 1 987 946 120 |
MAPCO | 250690E |
JP GROUP | 3818101000 |
GATES | 5PK692SF |
SKF | VKMV 5SK690 |
SWAG | 50 93 8241 |
SWAG | 50 94 0721 |
SKF | VKMV 5SK694 |
JAPANPARTS | DV-5PK0690 |
JAPANPARTS | DV-5PK0695 |
ASHIKA | 112-5PK690 |
ASHIKA | 112-5PK695 |
MEYLE | 050 005 0690/E |
CONTINENTAL CTAM | 5PK694 ELAST |
CONTINENTAL CTAM | 5PK690 ELAST |
KAMOKA | 7015003 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname