Pikkus (mm) | 1100 |
---|---|
Laius (mm) | 17.8 |
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Ribide arv | 5 |
CONTITECH | 5PK1105 |
---|---|
DAYCO | 5PK1105 |
DAYCO | 5PK1100 |
QUINTON HAZELL | QBR51100 |
FEBI BILSTEIN | 28852 |
ROULUNDS RUBBER | 5K1100 |
FEBI BILSTEIN | 39784 |
BOSCH | 1 987 947 925 |
CONTITECH | 5PK1100 |
MAGNETI MARELLI | 340511001100 |
MAGNETI MARELLI | 340511001105 |
SNR | CA5PK1100 |
FLENNOR | 5PK1103 |
BANDO | 5PK1100 |
BANDO | 5PK1105 |
NIPPARTS | J1051100 |
BLUE PRINT | AD05R1100 |
BLUE PRINT | ADT39628 |
DT Spare Parts | 12.15405 |
BANDO | 5PK1095 |
SKF | VKMV 5PK1100 |
SKF | VKMV 5PK1104 |
HUTCHINSON | 1100 K 5 |
Schaeffler INA | FB 5PK1100 |
Schaeffler INA | FB 5PK1105 |
JP GROUP | 4818101309 |
METZGER | 5PK1105 |
AE | MVB1100R5 |
SCT Germany | 5R373 |
JAPKO | 5PK1100 |
QUINTON HAZELL | QBR51110 |
LEMFÖRDER | 15819 01 |
METZGER | 5PK1100 |
JP GROUP | 4818101300 |
MAPCO | 251100 |
FAI AutoParts | 5PK1100 |
ASHIKA | 112-5PK1100 |
TRISCAN | 8640 501103 |
SWAG | 60 92 8852 |
JAPANPARTS | DV-5PK1100 |
JAPANPARTS | DV-5PK1105 |
ASHIKA | 112-5PK1105 |
MEYLE | 050 005 1100 |
GATES | 5PK1103 |
MEYLE | 050 005 1105 |
LEMFÖRDER | 18768 01 |
CONTINENTAL CTAM | 5PK1100 |
DT Spare Parts | 12.15405 |
CONTINENTAL CTAM | 5PK1105 |
SCT - MANNOL | 5R373 |
MASTER-SPORT | 5PK1100PCSMS |
KAMOKA | 7015035 |
MASTER-SPORT GERMANY | 5PK1100PCSMS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname