RIDEX Starter 2S0063

Keskmine
42,75 €
11.06.2025
30+
Starterivõimsus (kW) 1.4
Pikkus (mm) 209
Klemm 30
Ääriku läbimõõt [mm] 66
Nominaalpinge (V) 12
Hammaste arv 11
Pinge [V] 12
Asend/kraad links
Klemm 50
süsteem-põhipositsioon (mm) 14
Kinnitusaukude hulk 3
Pöördesuund Keeramine päripäeva
BMW 12-41-7-802-945
BMW 12-41-7-812-070
BMW 12-41-7-812-071
CITROEN 5802 AZ
PEUGEOT 5802 AZ
DS 5802-FG
CITROEN 5802 FG
PEUGEOT 5802 FG
CITROEN 5802 FP
PEUGEOT 5802 FP
PEUGEOT 5802 Y4
CITROEN 5802 Y5
PEUGEOT 5802 Y5
PEUGEOT 5802 Y6
CITROEN 5802 Y6
CITROEN 96 40 825 280
PEUGEOT 9640 825 280
PEUGEOT 9646 679 980
PEUGEOT 9664 016 980
PEUGEOT 9688 268 480
PEUGEOT 96 882 685 80
MITSUBISHI M 000 T 22472
MITSUBISHI M 000 T 93581
MITSUBISHI M 0 T 22472
MITSUBISHI M 0 T 93581
TOYOTA 28100-YV011
CITROEN 5802 Y4
FIAT 71793771
FIAT 71794297
FIAT 9637813680
FIAT 9688512780
PEUGEOT 9801667580
VW 02T 911 023 Q
TOYOTA 28100-YV010
PEUGEOT 9637813680
OPEL 95526662
VAUXHALL 95526662
FIAT K9637813680
PEUGEOT 5802 FH*
CITROEN 5802FH
MITSUBISHI M000T93582
MITSUBISHI M0T93582
BMW 12417803514
TOYOTA 28100-YV020
PEUGEOT 9645100680
MITSUBISHI M000T22471
MITSUBISHI M000T22473
KIA OK552-18400
KIA OK552-18400A
FERRARI 9637813680
OPEL 3640319
VAUXHALL 3640319
MITSUBISHI M0 T22471
MITSUBISHI M0 T22473

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname