Asukoht | Esisild |
---|---|
Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 12.5 |
Pikkus (mm) | 350 |
Kaal (kg) | 2.16 |
Vedrukuju | Keerdvedru |
Välisläbimõõt [mm] | 143 |
SKODA | 1J0411105BG |
---|---|
VW | 1J0 411 105BG |
SKODA | 1H0411105C |
LESJÖFORS | 4095061 |
---|---|
SPIDAN | 48522 |
TRW | JCS147 |
Magnum Technology | SS006MT |
DIEDERICHS | 9982724 |
KYB | RC3456 |
KILEN | 23525 |
KILEN | 25041 |
KILEN | 23105 |
RUVILLE | 898216 |
MAPCO | 70987 |
MEYLE | 100 639 0030 |
CS Germany | 14.875.206 |
KAMOKA | 2110252 |
FAI AutoParts | SP201 |
FAI AutoParts | SP060 |
NK | 5347101 |
LESJÖFORS | 4082925 |
CS Germany | 14.950.726 |
TRISCAN | 8750 29023 |
OPTIMAL | IF-20675 |
OPTIMAL | IF-20689 |
TRISCAN | 8750 29115 |
TRISCAN | 8750 29170 |
MAPCO | 70967 |
KAMOKA | 2110060 |
METZGER | 2241134 |
METZGER | 2241186 |
MAXGEAR | 60-0028 |
JP GROUP | 1142202700 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4026506 |
JP GROUP | 1142202709 |
MASTER-SPORT | 4085706-PCS-MS |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4020730 |
OPTIMAL | AF-4669 |
MEYLE | 100 639 0002 |
LESJÖFORS | 4085706 |
BILSTEIN | 37-131425 |
SUPLEX | 39074 |
KYB | RG1171 |
SACHS | 997 459 |
IPSA | SPS04226 |
PROFIT | 2010-1059 |
EIBACH | R10337 |
MAXGEAR | 60-0432 |
MASTER-SPORT | 4085706-PCS-MS |
DENCKERMANN | D700187 |
DAKAtec | 300286 |
MASTER-SPORT GERMANY | 4085706-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname