Asukoht | Tagasild |
---|---|
Ava läbimõõt [mm] | 14 |
Trumli läbimõõt [mm] | 228 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 48 |
Puurpilt/auguarv | 04/09 |
Välisläbimõõt [mm] | 274 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattapoltideta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattarummuta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma ABS- anduriteta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattalaagrita |
Keskaugu läbimõõt (mm) | 60 |
OPEL | 13423796 |
---|---|
VAUXHALL | 13423796 |
FIAT | 51901443 |
FIAT | 51901444 |
OPEL | 55701380 |
FIAT | 55 701 380 |
FIAT | 55703043 |
FIAT | 55704058 |
OPEL | 55704058 |
VAUXHALL | 55704058 |
OPEL | 568000 |
OPEL | 5 68 003 |
OPEL | 568270 |
VAUXHALL | 55 701 380 |
TEXTAR | 94027200 |
---|---|
JURID | 329801J |
FERODO | FDR329801 |
NK | 252321 |
sbs | 1825252321 |
BREMBO | 14.A855.10 |
LPR | 7D0657 |
HELLA PAGID | 8DT 355 300-651 |
REMSA | 7090.00 |
JURID | 329262J |
BOSCH | 0 986 477 208 |
A.B.S. | 2826-S |
METZGER | BT 2111 |
FREMAX | BD-3043 |
LPR | 7D0657R |
TOPRAN | 207 657 |
ZIMMERMANN | 430.1789.20 |
MAPCO | 35850 |
MAXGEAR | 19-2239 |
ABE | C6F016ABE |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6063016 |
TRW | DB4360 |
TRISCAN | 8120 24214 |
DELPHI | BF503 |
ATE | 24.0222-8037.1 |
ZIMMERMANN | 430.1789.00 |
KAMOKA | 104060 |
HELLA | 8DT 355 300-651 |
BLUE PRINT | ADBP470003 |
FEBI BILSTEIN | 171055 |
VAICO | V40-60002 |
Dr!ve+ | DP1010.11.1708 |
JPN | 60H9007-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname