Asukoht | Esisild |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kinnitusraamideta |
Kolvi läbimõõt [mm] | 48 |
Seerianumber | HZP-ME-020 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (2 kolbi) |
Paaristoote koodid | HZP-ME-021 |
MERCEDES-BENZ | 639 420 00 83 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 639 420 04 83 |
MERCEDES-BENZ | 639 420 06 83 |
MERCEDES-BENZ | 6394201083 |
MERCEDES-BENZ | A639 420 00 83 |
MERCEDES-BENZ | A639 420 04 83 |
MERCEDES-BENZ | A639 420 06 83 |
MERCEDES-BENZ | A639 420 10 83 |
TEXTAR | 38177000 |
---|---|
BENDIX | 694711B |
TRW | BHV707E |
FTE | RX4898131A0 |
NK | 2133187 |
A.B.S. | 620831 |
Brake ENGINEERING | CA2366 |
sbs | 13012133187 |
METZGER | 6250271 |
Delco Remy | DC83556 |
BOSCH | 0 204 004 513 |
BOSCH | 0 986 134 032 |
ELSTOCK | 82-0898 |
JURID | 694711J |
FERODO | FCL694711 |
UBD | 56082 |
GIRLING | 7110707 |
BREMBO | F 50 198 |
HELLA | 8AC 355 387-391 |
BOSCH | 0 204 204 673 |
TRISCAN | 8170 343556 |
HELLA PAGID | 8AC 355 387-391 |
REMSA | 9023661 |
ERA Benelux | BC63556 |
GENERAL RICAMBI | ME6231 |
SPIDAN | 403556 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.477 |
DRI | 3188900 |
ATE | 24.3481-1803.7 |
REMY | DC83556 |
BUDWEG CALIPER | 343556 |
OPTIMAL | BC-1128L |
APEC braking | LCA171 |
REMY | RAB94667 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 235477 |
APEC | LCA171 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname