Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 2.2 |
Tootja piirang | Bosch |
Keermeaukude arv | 1 |
Hammastehulk | 10 |
Pinge [V] | 12 |
VAG | 059911021G |
---|---|
VAG | 059911021GX |
VAG | 059911021H |
VAG | 059911021HX |
VAG | 059911021K |
VAG | 059911021KX |
VAG | 059911024P |
PORSCHE | 059911021X |
VAG | 059 911 024 PX |
BOSCH | 0001139042 |
---|---|
EUROTEC | 11025160 |
PowerMax | 88214311 |
BOSCH | 0001139074 |
BOSCH | 0001139046 |
FRIESEN | 8080377 |
CASCO | CST10505 |
AUTOELECTRO | AEY2615 |
DRI | 311298112 |
Delco Remy | DRS0457 |
Delco Remy | DRS0721 |
ELSTOCK | 25-4288 |
LUCAS | LRS02615 |
DENSO | 4280008040 |
DENSO | 4280008045 |
ELSTOCK | 25-4478 |
LUCAS | LRS03805 |
DENSO | 4280008046 |
DENSO | DSN1203 |
ERA | 220705 |
DRI | 311281102 |
ATL Autotechnik | A 25 160 |
AUTOELECTRO | AEY3805 |
BOSCH | 0 001 139 041 |
BOSCH | 0 001 139 045 |
BOSCH | 0 001 139 073 |
BOSCH | 0 986 025 160 |
BV PSH | 200.537.102 |
BOSCH | 2516 |
DENSO | 4280008042 |
AS-PL | MC00190 |
AS-PL | UD802966S |
HELLA | 8EA 738 259-361 |
HELLA | 8EA 011 611-461 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | 42025160 |
BV PSH | 200.537.102.010 |
BV PSH | 200537102 |
ROLLING COMPONENTS | STM1280 |
BV PSH | 200.537.112 |
AS-PL | S6241(DENSO) |
BV PSH | 200537112260 |
BV PSH | 200.537.112.050 |
DriveTec | DMS8901 |
SOVEREIGN | SS971 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname