Hammaste jaotus (mm) | 14.36 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 4 |
Hooratta sügavusele (mm) | 31 |
Läbimõõt,kinnituspunktid (mm) | 127 |
pakendi pikkus [cm] | 38.2 |
pakendi laius [cm] | 21.5 |
pakendi kõrgus [cm] | 14.5 |
Käigukasti liik | koos reduktotiga |
Ääriku läbimõõt [mm] | 89 |
Pinge [V] | 24 |
Hammaste arv | 9 |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 10.5 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Netokaal [g] | 10156 |
DAF | 1516768R |
---|---|
VOLVO | 22175635 |
IVECO | 42522653 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS01936 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 063522310050 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS00960 |
BOSCH | 0 001 368 088 |
BOSCH | 0 001 263 052 |
HELLA | 8EA 726 149-001 |
BOSCH | 0001263051 |
HELLA | CS 501 |
BOSCH | SR 925 X |
MAGNETI MARELLI | 9432 522 15 |
MAGNETI MARELLI | MSR 705 |
BOSCH | 0 986 011 270 |
BOSCH | 0 001 364 100 |
BOSCH | 0 001 364 301 |
BOSCH | 0 986 012 700 |
Delco Remy | DRS2700 |
BOSCH | 0 001 231 005 |
FUCHS | 5411656432 |
WAI | 50-8435 |
LIEBHERR | 6200662 |
FAUN | 4159015 |
LIEBHERR | 6200827 |
BOMAG | 05710903 |
LIEBHERR | 7026025A |
AHLMANN | 2300088A |
CASE IH | 1480963 |
BOSCH | 1 986 S10 050 |
DEUTZ | 01180999 |
AHLMANN | 4188195A |
DEUTZ | 01179586 |
DEUTZ | 1163626 |
ATLAS COPCO | 2913163700 |
DEUTZ | 0116 3626 |
DEUTZ | 0117 3820 |
DEUTZ | 0118 0804 |
Sparex | 36125 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname