Hammaste jaotus (mm) | 14.36 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 3 |
Hooratta sügavusele (mm) | 31 |
Läbimõõt,kinnituspunktid (mm) | 127 |
pakendi pikkus [cm] | 38.2 |
pakendi laius [cm] | 21.5 |
pakendi kõrgus [cm] | 14.5 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 89 |
Hammaste arv | 9 |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 10.9 |
Pinge [V] | 12 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Netokaal [g] | 13084 |
RENAULT | 60 00 102 270 |
---|---|
RENAULT | 60 00 102 394 |
RENAULT | 60 05 003 155 |
RENAULT | 60 05 003 156 |
RENAULT | 60 05 016 395 |
HC-Cargo | 110536 |
---|---|
EFEL | 10430 |
EFEL | 11640 |
BOM-Prestolite | 20500762 |
MAGNETI MARELLI | MSR 697 |
MAGNETI MARELLI | 9432 522 04 |
BOSCH | SR 912 X |
MAGNETI MARELLI | 9432 174 07 |
MAGNETI MARELLI | MSR 240 |
MAGNETI MARELLI | MSR 218 |
MAGNETI MARELLI | 9432 168 18 |
MAGNETI MARELLI | MT 68 T |
VALEO | 433318 |
VALEO | 436077 |
BOSCH | 0 001 359 027 |
BOSCH | 0 001 359 073 |
BOSCH | 0 986 011 200 |
BOSCH | 0 001 367 004 |
CUMMINS | 5263797 |
CLAAS | 6005016395 |
CLAAS | CT6005016395 |
AGCO | C000900060110 |
CARRARO | 130652 |
TORPEDO | 0212321 |
MAGNETON | 9142803 |
Sparex | 359800 |
DEUTZ | 1163669 |
DEUTZ | 1164994 |
DEUTZ | 0116 1384 |
DEUTZ | 0116 3669 |
DEUTZ | 0116 4994 |
DEUTZ | 0117 3240 |
DEUTZ | 1161384 |
ANTONIO CARRARO | 130 652 |
BOSCH | 1986S00992 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname