Rakendustüüp | surveall juhitav |
---|
AUDI | 03F 121 004A |
---|---|
SEAT | 03F 121 004A |
SKODA | 03F 121 004A |
VW | 03F 121 004A |
AUDI | 03F 121 004B |
SEAT | 03F 121 004B |
SKODA | 03F 121 004B |
VW | 03F 121 004B |
AUDI | 03F 121 004D |
SEAT | 03F 121 004D |
SKODA | 03F 121 004D |
VW | 03F 121 004D |
AUDI | 03F 121 004E |
SEAT | 03F 121 004E |
SKODA | 03F 121 004E |
VW | 03F 121 004E |
AUDI | 03F 121 004F |
SEAT | 03F 121 004F |
SKODA | 03F 121 004F |
VW | 03F 121 004F |
VW | 03F.121.005 |
DAYCO | DP750 |
---|---|
TRISCAN | 8600 29056 |
Schaeffler INA | 538 0075 10 |
GATES | WP0162 |
AIRTEX | 1953 |
LPR | WP0767 |
COMLINE | EWP147 |
MOTAQUIP | LVWP1041 |
NK | 10847063 |
MEYLE | 113 220 0025 |
SASIC | 3606102 |
BORG & BECK | BWP2260 |
BUGIAD | BSP23184 |
FLENNOR | FWP70226 |
Saleri SIL | PA1494 |
Saleri SIL | PA1594 |
JP GROUP | 1114111500 |
JAPKO | 350918 |
KAISHIN | WPK508 |
SWAG | 30 94 5023 |
OPTIMAL | AQ-2243 |
TOPRAN | 115 447 |
AISIN | WE-VW02 |
JAPANPARTS | PQ-0918 |
VAICO | V10-50081 |
ASHIKA | 35-00-0918 |
STELLOX | 4500-0238-SX |
DOLZ | A215 |
GRAF | PA1167 |
FEBI BILSTEIN | 45023 |
METELLI | 24-1167 |
HEPU | P656 |
FAI AutoParts | WP6610 |
RUVILLE | 65482 |
QUINTON HAZELL | QCP3721 |
FIRST LINE | FWP2260 |
HELLA | 8MP 376 795-211 |
CONTINENTAL CTAM | WPS3022 |
SKF | VKPC 81213 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname