Asukoht | väljas |
---|---|
Asukoht | üleval |
Asukoht | all |
Asukoht | Esisild |
Asukoht | vasakul |
Asukoht | esisild vasakul |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Seerianumber | ZWG-RE-001 |
RENAULT | 6001550447 |
---|---|
RENAULT | 6001550910 |
RENAULT | 8200820918 |
RENAULT | 82 00 749 459 |
RENAULT | 6001549182 |
DACIA | 6001549182 |
RENAULT | 8200910717 |
RENAULT | 60 01 547 519 |
DACIA | 60 01 550 447 |
DACIA | 60 01 550 910 |
RENAULT | 60 01 550 912 |
DACIA | 60 01 550 912 |
DACIA | 82 00 820 918 |
RENAULT | 5450 007 94R |
RENAULT | 5450 042 69R |
DACIA | 5450 007 94R |
DACIA | 8200 749 459 |
DACIA | 8200 910 717 |
DACIA | 54 50 042 69R(-) |
DACIA | 60 01 547 519(-) |
DACIA | 8200792 640 |
FEBI BILSTEIN | 29638 |
---|---|
DELPHI | TC1730 |
NK | 5013932 |
SIDEM | 5779 |
OCAP | 0782452 |
SASIC | 4003214 |
MAPCO | 49191 |
BENDIX | 041996B |
RUVILLE | 939701 |
MONROE | L25549 |
METZGER | 58064902 |
BORG & BECK | BCA7029 |
MGA | SB7854 |
SPIDAN | 40497 |
FEBI BILSTEIN | 40254 |
SWAG | 60 92 9638 |
PEX | 1207400 |
OPTIMAL | G6-1135 |
MOOG | RE-WP-3745 |
KAGER | 87-1687 |
TRISCAN | 8500 25549 |
METZGER | R959 |
METZGER | R100 |
TALOSA | 40-06385 |
DITAS | A1-2940 |
RTS | 96-00856-2 |
MEYLE | 16-16 050 0016 |
OCAP | 782452 |
TRW | JTC1241 |
FAG | 821 0556 10 |
LEMFÖRDER | 33403 01 |
MAPCO | 49151 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname