Asukoht | Välimine |
---|---|
Asukoht | üleval |
Asukoht | Esisild |
Asukoht | vasakul |
Asukoht | esisild vasakul |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Seerianumber | ZWG-ME-016 |
Paaristoote koodid | ZWG-ME-017 |
MERCEDES-BENZ | 202330360705 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A202 330 30 07 |
MERCEDES-BENZ | A208 330 13 07 |
MERCEDES-BENZ | A210 330 22 07 |
MERCEDES-BENZ | A210 330 25 07 |
MERCEDES-BENZ | A210 330 50 07 |
MERCEDES-BENZ | 2103301307 |
MERCEDES-BENZ | A2103308707 |
MERCEDES-BENZ | 202 330 30 07 |
MERCEDES-BENZ | 208 330 13 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 22 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 25 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 50 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 87 07 |
MERCEDES-BENZ | A210 330 13 07 |
MERCEDES-BENZ | 2,0233E+11 |
FEBI BILSTEIN | 10797 |
---|---|
DELPHI | TC2043 |
MOOG | ME-TC-0129 |
MAPCO | 49803 |
SPIDAN | 45677 |
RUVILLE | 935120 |
LEMFÖRDER | 21749 |
QUINTON HAZELL | QSA2050S |
NK | 5013314 |
NK | 5013318 |
SIDEM | 49378 |
OCAP | 0792172 |
BENDIX | 042193B |
SIDEM | 49376 |
PEX | 12.07.218 |
METZGER | 8110181 |
BORG & BECK | BCA5874 |
MONROE | L23522 |
BORG & BECK | BCA5876 |
MGA | SB8550 |
FIRST LINE | FCA5876 |
FEBI BILSTEIN | 40279 |
SWAG | 10 73 0018 |
TRISCAN | 8500 23522 |
METZGER | 88055301 |
OPTIMAL | G6-650 |
METZGER | 58055301 |
OCAP | 792172 |
TALOSA | 40-01963 |
METZGER | ME907 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.31.045 |
TALOSA | 40-01964 |
DITAS | A1-3776 |
MEYLE | 016 050 2103/HD |
RTS | 96-00852-2 |
TRW | JTC985 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 231045 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname