Asukoht | Tagasild vasakul |
---|---|
Asukoht | Tagasild paremal |
Siseläbimõõt [mm] | 32 |
Välisläbimõõt [mm] | 129.1 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos rattakeskmega |
Seerianumber | KLT-CT-004 |
Laius (mm) | 59 |
CITROEN | 1607703980 |
---|---|
PEUGEOT | 1607703980 |
CITROEN | 3748.28 |
PEUGEOT | 3748.28 |
CITROEN | 374828 |
PEUGEOT | 374828 |
CITROEN | E268425 |
PEUGEOT | E268425 |
CITROEN | 3701.64 |
CITROEN | 3748.43 |
PEUGEOT | 3748.43 |
CITROEN | 9620085780 |
PEUGEOT | 9620085780 |
PEUGEOT | 9620737880 |
FEBI BILSTEIN | 29382 |
---|---|
SPIDAN | 26997 |
RUVILLE | 6624 |
BENDIX | 050361B |
FEBI BILSTEIN | 29381 |
DELPHI | BK1097 |
AL-KO | K.165 |
Schaeffler FAG | 713640370 |
DOYEN | 602337 |
CORTECO | 19018843 |
A.B.S. | 200353 |
TIMKEN | 78875 |
TIMKEN | EK78875 |
FLENNOR | FR691226 |
FAI AutoParts | FHBK1016 |
GSP | 9232011 |
GSP | 9232011K |
GSP | 9232032 |
GSP | 9232032K |
FIRST LINE | FBK489 |
FIRST LINE | FBK953 |
MOTAQUIP | VBK854 |
BRT Bearings | BRT BEARINGS1472 |
NK | 761909 |
IRB | K 07/28 |
MOOG | CI-WB-11374 |
Schaeffler FAG | 713 6305 30 |
OPTIMAL | 602337 |
NK | 763719 |
METZGER | WM 2061 |
TIMKEN | K 80728 |
SNR | R166.24 |
SKF | VKBA 3477 |
SKF | VKBA 3587 |
QUINTON HAZELL | QWB1049 |
SNR | R159.37 |
RUVILLE | 5937 |
HK | 3053 |
CONTINENTAL CTAM | CDK1049 |
ESEN SKV | 29SKV394 |
RHIAG | 10550287 |
RHIAG | 682393 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname