Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Asukoht | esisild vasakul |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattarummuta |
Täiendav tooteinfo 2 | koos mutriga |
Seerianumber | KLP-RE-020 |
VAUXHALL | 44 08668 |
---|---|
VAUXHALL | 44 08669 |
OPEL | 4408 669 |
RENAULT | 7701206847 |
RENAULT | 7701 206 848 |
GENERAL MOTORS | 91 160087 |
OPEL | 91 160 087 |
NISSAN | 4021 000 QAF |
RENAULT | 40 21 065 66R |
OPEL | 91160086 |
NISSAN | 40210-00QAE |
OPEL | 44 08 668 |
GENERAL MOTORS | 91160086 |
GSP | GK3616 |
---|---|
SPIDAN | 27228 |
RUVILLE | 4099 |
SKF | VKBA 3616 |
DELPHI | BK1395 |
SNR | R140.99 |
A.B.S. | 200897 |
FLENNOR | FR290974 |
SPIDAN | 27242 |
Schaeffler FAG | 713 6441 30 |
NK | 752229 |
VAICO | V40-0539 |
MOOG | NI-WB-11093 |
FIRST LINE | FBK908 |
SNR | R155.71 |
FEBI BILSTEIN | 23330 |
QUINTON HAZELL | QWB1252 |
HK | 4413 |
HK | 4412 |
BENDIX | 050492B |
MEYLE | 16-14 650 0014 |
RUVILLE | 5569 |
BENDIX | 050493B |
DELPHI | BK1396 |
METZGER | WM 3618 |
A.B.S. | 200898 |
FLENNOR | FR290978 |
MGA | KR3578 |
FAI AutoParts | FWBK1088 |
FIRST LINE | FBK910 |
Schaeffler FAG | 713 6441 20 |
NK | 752230 |
BTA | H1R020BTA |
SKF | VKBA 3618 |
QUINTON HAZELL | QWB1251 |
SNR | R155.69 |
OPTIMAL | 201089 |
MOOG | NI-WB-11095 |
GSP | GK3618 |
RHIAG | 10558153 |
RHIAG | 682151 |
RHIAG | 682153 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname