Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Asukoht | esisild vasakul |
Siseläbimõõt [mm] | 36 |
Välisläbimõõt [mm] | 74 |
tootekoodile | KLP-MS-008P |
Seerianumber | KLP-MS-008 |
MITSUBISHI | MB 808 443 |
---|---|
MITSUBISHI | MB 808 444 |
MITSUBISHI | MB 808445 |
MITSUBISHI | XS260203 |
MITSUBISHI | MB808442 |
MITSUBISHI | MR449797 |
MITSUBISHI | MR519097 |
NK | 753008 |
---|---|
SPIDAN | 27285 |
HK | 9/19/2013 |
RUVILLE | 7322 |
RUVILLE | 7322D |
BENDIX | 050016B |
SKF | VKBA 3309 |
FEBI BILSTEIN | 31464 |
DELPHI | BK1322 |
AL-KO | K.393 |
DOYEN | 951409 |
MOOG | 510016 |
MOOG | FW170 |
CORTECO | 19028045 |
National | 510016 |
A.B.S. | 200243 |
A.B.S. | 200633 |
A.B.S. | 200634 |
A.B.S. | 201462 |
IRB | K-12/13 |
TIMKEN | EK78942 |
FLENNOR | FR940398 |
FAI AutoParts | FWBK1057 |
FIRST LINE | FBK576 |
BRT Bearings | BRT BEARINGS0204 |
BRT Bearings | PWK0052 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4705010 |
Schaeffler FAG | 713 8066 10 |
OPTIMAL | 951409 |
SNR | R173.36 |
SKF | VKBA 6845 |
NIPPARTS | N4705032 |
Schaeffler FAG | 713 6190 90 |
QUINTON HAZELL | QWB981 |
TRISCAN | 8530 42109 |
BLUE PRINT | ADC48223 |
MOOG | MI-WB-11913 |
NIPPARTS | J4705010 |
SNR | R173.22 |
HK | 1909 |
MEYLE | 32-14 650 0000 |
CONTINENTAL CTAM | CDK981 |
RHIAG | 10550306 |
RHIAG | 682744 |
HK | 44458 |
HK | 44823 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname