Asukoht | pärast katalüsaatorit |
---|---|
Asukoht | ees |
Lambda andur | Diagnoosisond |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Seerianumber | ESL-TY-001 |
TOYOTA | 89465-02380 |
---|---|
TOYOTA | 89465-47080 |
LEXUS | 89465-48270 |
DENSO | DOX-0109 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 600000041620 |
MEAT & DORIA | 81877 |
HOFFER | 7481877 |
FISPA | 90477 |
WE PARTS | 290960458 |
TRISCAN | 8845 13528 |
SIDAT | 90477 |
MTE-THOMSON | 7942.40.057 |
LUCAS | LEB5412 |
WILMINK GROUP | WG1498467 |
WILMINK GROUP | WG1028922 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1472025 |
BLUE PRINT | ADT370123 |
ESEN SKV | 09SKV913 |
BOSCH | F 00E 263 123 |
KAVO PARTS | EOS-9098 |
INTERMOTOR | 64899 |
METZGER | 0893587 |
DELPHI | ES20410-12B1 |
WALKER PRODUCTS | 250-24870 |
STELLOX | 20-00025-SX |
PEMEBLA | JAPDOX-0109 |
KAWE | 8845 13528 |
MOTAQUIP | LVOS2005 |
WILMINK GROUP | WG1407763 |
WILMINK GROUP | WG1492257 |
MAGNETI MARELLI | 600000000000 |
MAGNETI MARELLI | 6E+11 |
PIERBURG | 7.05271.48.0 |
FAE | 77694 |
NTY | ESL-TY-001 |
WXQP | 11153 |
WXQP | 11155 |
WXQP | 11161 |
WXQP | 11156 |
WXQP | 11157 |
WILMINK GROUP | WG2170146 |
DENSO | DOX-0622 |
WILMINK GROUP | WG2170129 |
ASHUKI by Palidium | B404-01 |
FACET | 10.8557 |
TRISCAN | 8845 13070 |
DENSO | DOX-0644 |
EPS | 1.998.557 |
KW | 498 557 |
ERA | 570293A |
WALKER PRODUCTS | 450-34074 |
ELTA AUTOMOTIVE | EX0457 |
ELTA AUTOMOTIVE | XLS1543 |
AUTOTEAM | M0477 |
MDR | EPS-1998 557 |
MEC-DIESEL | E104390 |
MEC-DIESEL | E104390DP |
LEMARK | LLB885 |
METZGER | 893587 |
INTERMOTOR | 64899 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname