Surve alates [kPA] | 10 |
---|---|
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud õhutemp.anduriga |
Surve kuni [kPA] | 118 |
OE-numbri jaoks | 1S7A 9F479 AC |
OE-numbri jaoks | 8 942 097 209 |
Seerianumber | ECM-FR-001 |
Pistikkontaktide arv | 4 |
VOLVO | 31251242 AA |
---|---|
DAIHATSU | 8942097209 |
DAIHATSU | 89420-97209-000 |
TOYOTA | 89420-97209 |
FORD | 1119939 |
FORD | 1439900 |
FORD | 1S7A9F479AB |
FORD | 1S7A9F479AC |
VOLVO | 30658184 |
VOLVO | 31251242 |
MAZDA | LF01-18211 |
MAZDA | LF01-18211-Z02 |
DS | 1718 |
STANDARD AUTOMOBILE | 16881 |
DAIHATSU | 8,9421E+12 |
DAIHATSU | 8942100000000 |
METZGER | 0906062 |
---|---|
MEAT & DORIA | 82220 |
FAE | 15050 |
BOSCH | 0261230088 |
MAGNETI MARELLI | 215810003900 |
MAGNETI MARELLI | APS19 |
QUINTON HAZELL | XMAP594 |
INTERMOTOR | 16881 |
BEHR HELLA SERVICE | 6PP009400601 |
VEMO | V25-72-0061 |
ERA | 550157B |
ERA | 550157 |
MTE-THOMSON | 71048 |
HOFFER | 7472220 |
WE PARTS | 410590070 |
BOSCH | 0 261 230 045 |
FACET | 10.3100 |
DELPHI | PS10132 |
METZGER | 906062 |
ERA | 550157A |
BOSCH | 0 261 230 044 |
HELLA | 6PP 009 400-601 |
SIDAT | 84.258 |
FISPA | 84.258 |
NGK | EPBMPT4A017Z |
BOSCH | 0 261 230 089 |
MAGNETI MARELLI | 2,1581E+11 |
FISPA | 84.258A2 |
SIDAT | 84.258A2 |
MAGNETI MARELLI | 215810000000 |
BOSCH | 261230045 |
BOSCH | 261230088 |
INTERMOTOR | 16881 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname