Aukudearv 1 | 1 |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Puurauguvahe 1 (mm) | 112 |
Kõrgus (mm) | 49.9 |
Kaal (kg) | 12 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 30 |
Keermemõõt | 15,3 |
Minimaalne paksus [mm] | 27 |
Töötlus | High-carbon |
Siseläbimõõt [mm] | 140 |
Välisläbimõõt [mm] | 345 |
Aukude arv | 9 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 65 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Pealispind | tsingitud |
Seeria | GRAPHITE DRILLED |
Piduriketta liik | perforeeritud |
VAG | 1K0615301AB |
---|---|
SKODA | 1K0615301AR |
AUDI | 1K0615301AR |
SEAT | 1K0615301AR |
VW | 1K0615301AR |
AUDI | 1K0615301M |
SEAT | 1K0615301M |
SKODA | 1K0615301M |
VW | 1K0615301M |
VAG | 1K0615301M |
PAGID | 54206 |
---|---|
VALEO | 197197 |
TEXTAR | 92120600 |
TEXTAR | 92120603 |
TEXTAR | 92120605 |
JURID | 562239JC |
BENDIX | 562239BC |
MINTEX | MDC1718 |
QUINTON HAZELL | BDC5575 |
TRW | DF4350S |
BORG & BECK | BBD5755S |
NK | 204786 |
NK | 314786 |
NK | 344786 |
National | NBD1330 |
A.B.S. | 17559 |
Brake ENGINEERING | DI956251S |
GIRLING | 6043505 |
sbs | 1815314786 |
sbs | 1815344786 |
BOSCH | 0 986 479 204 |
TEXTAR | 98200 1206 0 1 PRO |
GRAF | DF29851 |
FEBI BILSTEIN | 34254 |
BREMBO | 09.A201.11 |
FERODO | DDF1504 |
FERODO | DDF1504-1 |
ZIMMERMANN | 100.3301.52 |
FTE | BS7081 |
HELLA PAGID | 8DD 355 109-531 |
GALFER | G2130115 |
GALFER | B1.G230-0115.1 |
ATE | 24113001151 |
BOSCH | 0 986 479 B87 |
TEXTAR | 98200120601 |
QUINTON HAZELL | BSF5575 |
FERODO | DDF1504C-1 |
FTE | BS7081B |
FTE | BS7081H |
FTE | BS7081HB |
METELLI | 23-0851 |
REMSA | 6791.10 |
LPR | A1024V |
PILENGA | V862 |
ATE | 24.0330-0115.1 |
JURID | 562239J |
BENDIX | 562239B |
LPR | A1024VR |
TRUSTING | DF1070 |
QH Benelux | 58176 |
Brake ENGINEERING | DI956251 |
ZIMMERMANN | 100 3301 00 |
FIRST LINE | FBD1404 |
FERODO | DDF1504C |
BREMBO | 09.C892.11 |
BRECO | BS 8740 |
OPTIMAL | BS-8450 |
OPTIMAL | BS-8450C |
MGA | D1700 |
LEMFÖRDER | 30865 01 |
TRISCAN | 8120 291010 |
TRISCAN | 8120 291010C |
CAR | HPD 1025 |
METELLI | 23-0851C |
OPTIMAL | BS-8450HC |
MEYLE | 115 521 1010 |
MEYLE | 115 521 1010/PD |
APEC braking | DSK2473 |
SWAG | 30 93 4254 |
MEYLE | 183 521 1010/PD |
HELLA | 8DD 355 109-531 |
HELLA | 8DD 355 109-541 |
ZIMMERMANN | 100.3301.20 |
DELPHI | BG9952 |
CIFAM | 800-851 |
ROTINGER | RT 4518 T5 |
ROTINGER | RT 4518HP T5 |
CAR | 142.1025 |
BREMBO | 09.C892.1X |
BLUE PRINT | ADV184311 |
ATE | 24.0130-0115.1 |
HELLA | 8DD 355 121-271 |
ROTINGER | RT 4518-GL |
ROTINGER | RT 4518-GL T3 |
ROTINGER | RT 4518-GL T5 |
ROTINGER | RT 4518-GL T6 |
ROTINGER | RT 4518 |
ROTINGER | RT 4518HP-GL |
ROTINGER | RT 4518HP-GL T3 |
ROTINGER | RT 4518HP-GL T5 |
ROTINGER | RT 4518HP-GL T6 |
ROTINGER | RT 4518HP |
BREMBO | 09.A201.10 |
AP | 25131 |
sbs | 1815204786 |
APEC braking | DSK2473 |
ROTINGER | RT 4518-GL T9 |
ROTINGER | RT 4518HP-GL T9 |
ROTINGER | RT4518HPGLT1 |
ROTINGER | RT4518HPGLT2 |
ROTINGER | RT4518HPGLT4 |
ROTINGER | RT4518GLT1 |
ROTINGER | RT4518GLT2 |
ROTINGER | RT4518GLT4 |
ROTINGER | RT 4518 T1 |
ROTINGER | RT 4518 T2 |
ROTINGER | RT 4518 T3 |
ROTINGER | RT 4518 T4 |
ROTINGER | RT 4518 T6 |
ROTINGER | RT 4518 T7 |
ROTINGER | RT 4518 T9 |
ROTINGER | RT 4518-GL T7 |
ROTINGER | RT 4518HP T1 |
ROTINGER | RT 4518HP T2 |
ROTINGER | RT 4518HP T3 |
ROTINGER | RT 4518HP T4 |
ROTINGER | RT 4518HP T6 |
ROTINGER | RT 4518HP T7 |
ROTINGER | RT 4518HP T9 |
ROTINGER | RT 4518HP-GL T7 |
APEC | DSK2473 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname