Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 0.9 |
Netokaal [kg] | 2.89 |
Klemm | M8 B+ |
Klemm | Pin "50" Plug |
Ääriku läbimõõt [mm] | 77 |
Hammaste arv | 10 |
Hammaste arv | 8 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Pistikuteostus-ID | 0158 |
HYUNDAI | 361002B500 |
---|---|
KIA | 36100-2B600 |
HYUNDAI | 36100-2B020 |
HYUNDAI | 36100-2B100 |
HYUNDAI | 36100-2B600 |
VALEO | 1250303 |
---|---|
VALEO | 1195239 |
VALEO | 1201942 |
Delco Remy | 8000484 |
Delco Remy | 8000400 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS1462 |
CASCO | CST32125 |
AMK | ST1309 |
AUTOELECTRO | AEY2571 |
VALEO | 600209 |
ELSTOCK | 25-4243 |
VALEO | 600210 |
CASCO | CST32124GS |
Delco Remy | DRS0919 |
Delco Remy | DRS0808 |
Delco Remy | DRS0808N |
VALEO | 1200107 |
VALEO | 600212 |
CEVAM | 9796 |
DRI | 326062082 |
ERA | 220744 |
HERTH+BUSS ELPARTS | J5210524 |
AMK | 502-01745 |
CASCO | CST32124AS |
BOSCH | 0 986 029 030 |
ATL Autotechnik | A 79 640 |
VALEO | 600239 |
BOSCH | 0 986 025 720 |
AS-PL | S1070(DELCO) |
HELLA | 8EA 012 527-691 |
BOSCH | 0 986 UR1 808 |
WAI | 30256N |
Delco Remy | DRS1255 |
WAI | 17593N |
RE-EX | 502-01745 |
RE-EX | ST1309 |
CASCO | CST32168GS |
HERTH+BUSS ELPARTS | J5210534 |
TURBO MOTOR | ST01745 |
BV PSH | 150594082500 |
MAGNETI MARELLI | MQS1465 |
TMI | ST01745 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname